Ik ben een jongen (hetero) van 15 en Ik heb een apart snap account voor sexting zegmaar en laatst keek ik op dat account en een meisje had me toegevoegd dus ik voeg haar terug en we beginnen met chatten ze stuurde mij een snap van haar gezicht en vertelde dat ze 14 was en dus vraagde ik haar om er nog 1 te sturen maar dan met een duimpje ophoog zodat ik zeker wist dat het geen 30 jarige pedo is (dit doe ik altijd als ik op dat account zit) ze vraagd mij hoe oud ik ben ik beantwoord dat en ze vraagd mij om een foto te sturen dus dat doe ik en daarna vraagd ze me om 👌 dit te doen met een hand op een foto met mijn gezicht zodat ze ook weet dat ik echt ben
Maar dus dat ging echt geweldig en ik vat het verhaal beetje samen: we spraken af bij mij mijn ouders waren niet thuis we waren van plan om gewoon zo vaak mogelijk te neuken en we hadden onze ouders verteld zodat ze mocht blijven slapen dat we een koppel waren dat was een leugen maar ja eigenlijk ben ik erachter gekomen dat ze echt prachtig en super aardig is en dat ze mijn geile level matched is ook fijn maar ja ik heb dus gevoelens gekregen voor haar en ik wil haar eigenlijk wel vragen of ze mijn vriendin wil zijn. Hebben jullie tips?
ik denk dat niemand dit uit leest maar zo wel bedankt voor het lezen hoe moet ik haar vragen
*Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 6*