Skip to main content
Vraag

gevoelens gekregen voor een meisje tijdens seks

• 5 februari 2025
  • 6 reacties
  • 1016 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen (hetero) van 15 en Ik heb een apart snap account voor sexting zegmaar en laatst keek ik op dat account en een meisje had me toegevoegd dus ik voeg haar terug en we beginnen met chatten ze stuurde mij een snap van haar gezicht en vertelde dat ze 14 was en dus vraagde ik haar om er nog 1 te sturen maar dan met een duimpje ophoog zodat ik zeker wist dat het geen 30 jarige pedo is (dit doe ik altijd als ik op dat account zit) ze vraagd mij hoe oud ik ben ik beantwoord dat en ze vraagd mij om een foto te sturen dus dat doe ik en daarna vraagd ze me om 👌 dit te doen met een hand op een foto met mijn gezicht zodat ze ook weet dat ik echt ben

Maar dus dat ging echt geweldig en ik vat het verhaal beetje samen: we spraken af bij mij mijn ouders waren niet thuis we waren van plan om gewoon zo vaak mogelijk te neuken en we hadden onze ouders verteld zodat ze mocht blijven slapen dat we een koppel waren dat was een leugen maar ja eigenlijk ben ik erachter gekomen dat ze echt prachtig en super aardig is en dat ze mijn geile level matched is ook fijn maar ja ik heb dus gevoelens gekregen voor haar en ik wil haar eigenlijk wel vragen of ze mijn vriendin wil zijn. Hebben jullie tips?

ik denk dat niemand dit uit leest maar zo wel bedankt voor het lezen hoe moet ik haar vragen 

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 6*

6 reacties

• 1 reactie
  • 5 februari 2025

Hele leuke situatie maar ik denk het beste om te doen is gewoon om het rustig op te brengen tijdens het bellen of praten en uiteindelijk gewoon te vragen. Als ze ja zegt geweldig en nee ja jammer maar je hebt het geprobeerd. 

Veel succes hoop dat ze wel ja zegt.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Dit is niet onaardig bedoeld maar:

1. Waarom heb jij een sexting account

2. Je hoort - als je het ouderwets wil doen - eerst een goede relatie te hebben voordat je aan seks (neuken is een kinder scheldwoord) begint. 

Maar goed. Je gevoelens uitten is altijd goed. Volgens mij vertrouwen jullie elkaar - moet bijna wel - dus dat zal niet zo lastig gaan. 

Ik weet niet hoeveel ik dit verhaaltje wil geloven, maar dat is aan mezelf. 

Succes

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 6 februari 2025

Wat een verhaal alweer! 

Eerst een hele uitleg van hoe je haar hebt leren kennen via sexting whatever.    

Vervolgens heb je haar  “zo vaak mogelijk geneukt” bij jou thuis. 

En nu heb je gevoelens gekregen voor haar en wil je haar vriend zijn???????? 

Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? 

Hoe kan je hier nou tips voor vragen? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Ik zou gewoon je gevoelens volgen en het tegen haar zeggen

En een vraag voor jou hoe krijg je al die meisjes op je sekstext

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 22 maart 2025

vraagje hoe vind jij eigelijk zo mensen want ik weet gewoon echt niet hoe ik zo mensen vind 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
  • 23 maart 2025

boy lekker bezig

je krijgt hier heel behulpzame reacties op (NOT). al moet ik toegeven dat je het wel lekker het aangepakt.😅maar ik ben ook een beetje raar en kan me hier dus in herkennen. qua dat sexting snap account.

ik zou met haar blijven praten. je kan haar nog een keer uitnodigen. (ik zou dan wel geen of minder sex hebben) ga lekker praten en geef haar een compliment op haar uiterlijk. (basic ik weet maar meiden loven dit) en breng op of ze een bf heeft zeg dat jij single bent en zo. en dan kan je als grapje zeggen (dit is een voorbeeld he) “He aangezien we allebei zo’n treurig lievedesleven hebben kunnen wij wel gaan daten.” zeg het een beetje als grapje maar wel serieus genoeg voor haar om te antwoorden. en kijk hoe ze reageert daar kan je ook altijd nog een beetje uithalen hoe ze erover denkt.

Succes ermee ik hoop dat het je lukt en ze ja zegt. maar duik daarna alsjeblieft niet direct het bed in.

groetjessss

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen