Skip to main content
Vraag

Valentijn en verkering, help :(

• 31 januari 2025
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

zonnestraal
Forum|alt.badge.img

Hoi,

Valentijn begint er weer aan te komen en ik heb zo als zovelen een crush op een jongen uit mijn klas. Ik wil laten zien dat ik hem echt leuk vind etc. Ik zit er bijv. over na te denken om een valentijnskaart te schrijven maar dan natuurlijk wel anoniem. En dan oogcontact maken, en dan kletsen (wat ik eigenlijk a doe) en dan hem vragen <3.

Alleen wat problemen, (maar ook positieve punten!)

Probleem 1. 
Alle meiden willen hem. Met elk vak word er aandacht aan hem gegeven. En ik ben nou niet perse de allerpopulairste.

Probleem 2.

Ik ben nogal verlegen en ben bang dat hij het valetijnskaartje gaat voorlezen in de klas. Dan weten meteen alle meiden het. Of nog erger, hij zegt nee als ik hem verkering vraag. 

Positief punt:

Ik heb dus zoals ik al zei misschien wel het meest (naast dat allerpopulairste meisje (die zegt dat ze op iemand anders is)) met hem gekletst. (Negatief punt: vaak zegt hij wel vaak een grapje tegen dat populaire meisje en niet tegen mij) We kunnen ook vaak samen lachen. Ook heeft hij een keer gezegd dat hij niet verliefd was, vervolgens zei hij tegen mij: ‘Jammer hé!’ Dus dat kan iets negatiefs betekenen, maar ook iets positiefs, want dit vraagt hij toch niet voor niets?

Ik denk dat dit allemaal ook komt doordat ik autisme heb (ben ik pas achter gekomen). 

Hebben jullie tips of ervaringen?

Groetjes, Lampje

2 reacties

MeerAnoniemDanJij
Forum|alt.badge.img

Probeer eerst wat meer met hem te praten enzo dan kun je er ook een beetje achterkomen of hij je leuk vind.

En probeer iets meer te glimlachen dan normaal (hoeft niet perse naar hem te zijn maar gewoon in het algemeen want dat voelt hij zich meer vertrouwt)

Oh ja en of hij de kaart gaat voorlezen kan ik niet voorspellen want ik weet niet hoe die gene zich gedraagt maar ik denk het niet

en trouwens je hoeft echt niet populair te zijn om een leuke jongen te krijgen, want het hangt echt van persoonlijke voorkeur af hij gaat toch ook niet randomly een relatie met iemand nemen om dat ie populair is? Geen gelukkige relatie dan

veel success en je hebt nog de tijd! 

zonnestraal
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 5 maart 2025

Hoi,

Wat ik wou zeggen, ik ben niet meer verliefd. Mijn crush heeft het aan de hele klas verteld. Ik stond voor schut. Niemand kon zeker weten of ik het was, maar ze dachten het wel. (Dat zagen ze aan mijn handschrift)

Dus, schrijf dan anders dan wat je gewend bent.

Ik heb nu echt een trauma aan valentijn.

Groetjes, Lampje

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen