Skip to main content
Vraag

registratie genderpoli

• 20 januari 2025
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben 2 jaar geleden naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing naar het vumc genderkliniek. Dat bleek goed te zijn gegaan en mijn moeder kreeg een bevestiging (die ze overigens niet meer kan vinden in haar mail.)

We zijn nu 2 jaar verder en over (waarschijnlijk) een half jaar zou mijn intake zijn. Ik ben alleen panisch voor het idee dat het fout is gegaan en dat ik twee jaar zit te wachten voor niets. Ik probeerde mijn huisarts te bereiken maar die kon ik niet bereiken dus heb ik zelf het gender team gemaild.

Zij konden mijn naam en geboortedatum niet vinden en vroegen of mijn huisarts (die de belangstelling van een garnaal heeft) de doorverwijzing nog een keer kan doorsturen. 

Ik ben nu heel bang dat het inderdaad fout is gegaan, dat ik voor niets heb gewacht, en dat ik nu nog 2 en een half jaar moet wachten. Dat zou ik mentaal denk ik niet aan kunnen sinds gender dysforie mij nogal zwaar valt.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Denken jullie dat ik inderdaad nog 2 jaar moet wachten?

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen