Skip to main content
Vraag

eerste keer seks met 13-jarige vriendin

• 19 januari 2025
  • 10 reacties
  • 1584 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Hoi ik ben 15 jaar en ik heb een vriendin van 13 jaar en ze heeft echt een heel geil lichaam (fk grote kont en best grote tieten) dus ik wordt elke keer geil van haar en ik wil ook sex met haar hebben. Ik ben 15 en dat vind ik een prima leeftijd om ontmaagd te worden maar ik 13 best wel jong. Dus hoe kan ik dit het beste doen?

10 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 194 reacties
  • 19 januari 2025

Hoe je dat het beste kan doen? Ik denk door het NIET te doen!

Ik ben zelf ook 13 jaar (m) en ik wil het niet voor mijn 16e. 13 Dertien is echt te jong vind ik. Ik denk dat er genoeg manieren zijn om het toch samen fijn te hebben en door soort van sex te hebben een orgasme kunnen krijgen. Denk aan elkaar betasten, schuren, pijpen/beffen. 

Ik zou het sws ook met haar ouders bespreken!

Succes en veel plezier met elkaar!

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi, grotendeels eens met ​@Nanoniem2011  en daarnaast is het met seks altijd het beste om haar wensen en grenzen 100% te respecteren en altijd te bedenken of wat jij wilt en doet ook echt goed voor haar is. Ik bedoel dit goed hoor, want het is goed dat jij dit vraagt. Dat betekent al dat je het niet zomaar iets vind. En je hebt gelijk 13 is echt nog niet een leeftijd voor all the way. Bewaar dat tot het kan en het zal des te fijner zijn als jullie allebei eraan toe zijn. Ook al zou ze ja zeggen om jou een plezier te doen. Beter om geduldig te zijn :). Laat haar de baas zijn over dit onderwerp.  Verder precies wat ​@Nanoniem2011  zegt. 

Groetjes liefs Tartan X 

• 0 reacties
  • 19 januari 2025

Als jij je vriendin ziet als een stel tieten en een kont en dat JIJ geil van haar wordt… wil niet zeggen dat ZIJ jou ziet als een stuk jongensvlees met een piemeltje eraan. Kan best zijn dat JIJ vind dat het tijd is om ontmaagd te worden, maar denk tog maar ff na voor je haar ongevraagd bespringt - besef wel dat de ”eerste keer” speciaal is en als je jaren  later trug eraan denkt en je eerste keer was met een meisje van 13… 

Dus zoals de andere hierboven zeggen: doe het NIET 

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 521 reacties
  • 19 januari 2025

@Nanoniem2011 : dat met haar ouders bespreken is toch geen goed idee, hoor. Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendje onze eerste keer overlegd had met mijn ouders. Maar ik was ook geen 13 meer. 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4232 reacties
  • 19 januari 2025

Jij hebt twijfels dus dan kan je het beter niet doen vind ik. En 13 is ook nog wel te jong eigenlijk. Zelf vind ik rond de 16 een mooie leeftijd om te beginnen. Dan geniet je er ook bewuster van denk ik. En je kan het natuurlijk ook leuk met elkaar hebben zonder seks.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 51 reacties
  • 1 februari 2025
Tartan15 schreef:

Hoi, grotendeels eens met ​@Nanoniem2011  en daarnaast is het met seks altijd het beste om haar wensen en grenzen 100% te respecteren en altijd te bedenken of wat jij wilt en doet ook echt goed voor haar is. Ik bedoel dit goed hoor, want het is goed dat jij dit vraagt. Dat betekent al dat je het niet zomaar iets vind. En je hebt gelijk 13 is echt nog niet een leeftijd voor all the way. Bewaar dat tot het kan en het zal des te fijner zijn als jullie allebei eraan toe zijn. Ook al zou ze ja zeggen om jou een plezier te doen. Beter om geduldig te zijn :). Laat haar de baas zijn over dit onderwerp.  Verder precies wat ​@Nanoniem2011  zegt. 

Groetjes liefs Tartan X 

Ik vind het wel goed da

t jij haar laat kiezen maar het is niet zo datvelk 13 jarig meisje er nog niet aan toe is hevhoud daar ook rekening mee ik ben bvb 13 en wil het wel dus ligt echt aan haar

XLBigboy
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 2 februari 2025
Diana schreef:

@Nanoniem2011 : dat met haar ouders bespreken is toch geen goed idee, hoor. Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendje onze eerste keer overlegd had met mijn ouders. Maar ik was ook geen 13 meer. 

Bij mij was dat zo gegaan maar precies andersom. Ze was ouder dan mij ik was toen 14 jaar de eerste keer dan  en ze was al 16 jaar ervaren met sex met andere jongens. We kenden elkaar al langer maar niks seksueels.  Haar broertje was namelijk mijn beste  vriend van school we gamen vaak samen .

Ik was daar aan het overnachten . Wou me nog douchen voor het slapen  kwam ze zomaar binnen. I Ik val op lange jongens en je ziet echt ouder uit. Wat wil je van me vroeg ik . Wat denk je seks natuurlijk..ik ben geen maagd meer mijn bodycount is 3 zei ze opscheppend. Ik antwoorde mijne 0..ik ben nog maagd . Daar kunnen we wat aan doen. Ik wil wel zei ik lachend. Maar ik heb geen condooms bij me. Ik slik de pil dus al dus ben niet bang dat je me zwanger maakt. 

Kom gaan we samen effe naar onder vragen!! Mama ik sex met hem maar hij heeft geen condooms bij zich.Weet je wat ..ik rij wel voor condooms  naar een tankstation . Ga je met me mee ik zei okay. In de auto vroeg die dat de juiste maat condooms belangrijk zijn. 

Daar bij hun huis gekomen nog effe een colaatje gedronken.  Ik ga me effe nog een keer douchen zei ik . Dat is goed zei haar moeder lekker fris en  schoon in bed  . Doe je het wel een beetje voorzichtig. Nou het penetreren ging gemakkelijk en ze genoot ervan. Ze had ook een orgasme dus ik deed het goed. Geen status maagd meer 💪

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon door forumregel 6*

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 2 februari 2025

@XLBigboy Mooi verzonnen verhaal. Veel taal- en typfouten wel. 😴 

XLBigboy
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 2 februari 2025

@GewoonIkke  Gewoon jaloers dus...🫡

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 71 reacties
  • 2 februari 2025

@Kvv 

ik heb hier  in een andere topic ook zo op gereageerd.De reden waarom je seks hebt is omdat je echt van elkaar houdt niet omdat ‘je fk geil van haar wordt’.Ik geef een tip zeg het zo tegen haar en zie hoe ze reageert.Beetje respect voor meiden is te veel gevraagd?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen