Skip to main content
Vraag

depressie?

• 9 januari 2025
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey, 

mij heb vaak het gevoel dat ik een depressie heb, vooral om hoe ik gedraag. ik heb al sinds kinds af aan erge dingen meegemaakt die steeds bij mij terugkomen, nu ik puber ben en overal geen zin meer in heb, doe ik dingen die ik vroeger had beloofd nooit te doen.  zoals mezelf pijn doen, slechte dingen voor mijn gezondheid enz. ik heb ook vaak zelfmoord neigingen, maar wil er nooit met iemand over praten, mijn ouders hebben het heel druk waardoor ik ze niet met mijn problemen wil bezig houden. ik heb het erg moeilijk en wil eigenlijk niet meer. 

bye

2 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 535 reacties
  • 9 januari 2025

Kan je er met een mentor op school over praten? Ik denk wel dat het belangrijk is om hulp te zoeken. Je kan ook altijd contact opnemen met 113 voor je zelfmoordgedachten en met de kt voor een gesprek. 

Liefs 

Anoniem789 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 11 januari 2025

hi

ik zit in dezelfde positie ik snap alles ik wil dit ook niet zegge tegen mn ouders omdat ze het ook altijd druk hebben  en papa mag hier zeker niets van weten die gaat me nooit begrijpen en als je mn topics ga leze ga je ook nog begrijpen waarom  ma de laatste tijd is het echt niet meer oke op school 

ik praat met niemand meer ik had 9 vrienden das zo een vrienden groep en ik praat met niemand meer ik kan me ook niet meer focussen op de lessen of gwn in het algemeen ik kan ook niet meer zo goed luisteren enzo omdat ik lijk gewoon weg droom in de middag eet ik ook niet meer ik ben 3 keer op gesprek gemoeten met de opvoeder elke keer zeg ik gewoon niets ik knik dan gewoon nee of ja omdat ik niet wil praten moet ik nu verplicht een brief schrijven naar de opvoeder hoe ik me voel ze hebben mn mama opgebelt en dit ook gezegd ik ben eerlijk gezegd hier ook niet blij mee omdat normaal bijna niemand weet dat ik niet eet behalve die 9 vrienden en mn bestie of je ex bestie heeft da gezegd tegen de opvoeder ook al heb ik gevraag om niets te zeggen tegen niemand  ik heb ook al een poging tot zelfmoord gedaan en doe ook aan zelfverwonding 

xxx nevada

ik hoop dat het snel beter gaat en vooral geen hoop verliezen en geloof me zoek hulp okey 

zeker geen zelfmoord plegen okey 

ik hoop dat we er samen door graken okey 

💜

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen