Skip to main content
Vraag

ik weet niet meer wat ik moet het is te veel

• 7 januari 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

anoniemia
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben weer terug na echt iets van een jaar ofzo.
Het gaat niet zo goed met me, mijn thuissituatie is verslechterd.
Mijn vader is altijd aan het werk en daarom erg moe. Mijn moeder is al jaren ziek en kan daardoor ook weinig.
Ik merk dat mijn jongere broertje en zusje hier veel last van hebben. 
Mentaal gaat het denk ik niet zo goed met mijn broertje en hij is nog heel jong. Ik weet niet wat ik moet want ik wil dat zij wel een leuke jeugd hebben zonder trauma’s enzo.

Met mij gaat het ook niet goed, Mijn stress komt terug ik blijf niet meer ‘ziek’ thuis maar dat maakt het opschool niet veel beter.
Het doet pijn ik wil gewoon dat het stopt.
Soms weet ik niet meer wat ik moet.

1 reactie

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1534 reacties
  • 7 januari 2025

Hoi ​@anoniemia ,

welkom terug weer! Wat naar om te horen dat het slecht met je gaat. Hopelijk krijg je nog veel andere reacties, ik wil je in elk geval even laten weten dat je ook kunt bellen/chatten met De Kindertelefoon, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de medewerker wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen