Hoi
Ik ben een meisje van 13 jaar, ik zit in de 2e klas.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit ga uitleggen maar ik kan niet meer naar school, ik voel me zo slecht en ik kan geen dag naar school zonder angst. Ik heb het geprobeerd uit te leggen aan mn moeder maar ze lijkt het niet te begrijpen. Ik heb ook constant zelfmoord gedachtes en ik voel me niet thuis hier op aarde. Elke dag zet ik een masker op en doe ik alsof ik een hartstikke blij meisje ben.
Ik heb ook iemand op school waar ik mee kan praten maar ik durf het nooit eerlijk te vertellen. Ik heb het idee dat niemand me begrijpt. Ik ben altijd bang van wat mensen van me denken en zodra iemand iets slechts over me verteld duurt het weken om dat te verwerken. Even over mijn angst om naar school te gaan: ik zit op een vreselijke school, ik haal slechte cijfers en ik heb veel gedoe. Mensen op school hebben vaak slechte dingen over mij gezegd waardoor ik nu extreem bang ben om nu weer naar school te gaan elke dag ookal waren het niet eens zulke erge dingen. Ik ben zo bang wat mensen van me denken en ik ga sws al naar een andere school maar ik denk dat niet veel gaat doen, ik ga alleen een ander niveau doen omdat mijn cijfers enorm slecht zijn.
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen, heb ik therapie ofzo nodig? Of met iemand praten die het wel begrijpt? En wat is er met me aan de hand? Heb ik iets van anxiety? Of een depressie? Ik weet het gewoon niet meer. Het liefst wil ik hier gewoon niet meer zijn maar ik blijf voor mn moeder.