Skip to main content
Vraag

meisje denk dat ik grote piemel heb

• 5 januari 2025
  • 4 reacties
  • 461 Bekeken

freakybob
Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen,  paar weken geleden had ik een les waar een meisje voor me zat, en ze zei toen dat ze dacht dat ik een grote piemel heb en dat ze er wel aan wilt zuigen. 

Is dat raar wat ze zeg en wat moet ik daar mee doen?

4 reacties

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 5 januari 2025

@freakybob jongen, dat is weel heel direct van dat meisje. Zo zie je maar,  meisjes zijn ook vaak net zo geil als jongens, die willen ook wel eens wat. Maar de vraag is natuurlijk wil jij ook wat met haar? Het ligt aan jou. Wat wil jij?

freakybob
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 5 januari 2025

@Stoppelbeer Nee , het rare is ze heeft een vriend. Als ik het zal willen zal ze vreemd gaan, en volgensmij doet ze allemaal van die dingen met die jongen 

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 5 januari 2025

@freakybob   vandaar dat je er niet op bent gesprongen? Was ze iets te freaky voor je? grapje.

Goed gehandeld, krijg je alleen maar problemen mee. Ze wil mischien haar vriendje jaloers maken.

“Ik heb het gedaan met die jongen met die grote lul, je weet wel ​@freakybob"

en dan krijg jij ruzie met die vent. 

freakybob
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 5 januari 2025

@Stoppelbeer  ja prc en die jongen is volgensmij 20 dus daar wil ik zeker geen ruzie mee

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen