Skip to main content
Vraag

gezondheidsangst

• 1 januari 2025
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Klinkt misschien raar, maar ik heb hele edge gezondheidsangst. Dit betekent dat ik heel snel in paniek raak als ik me fysiek niet goed voel, bijvoorbeeld.

Laatste week ofzo is het echt heel erg geworden, en ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Ik heb het tegen mijn modern verteld, en ik ga morgen huisarts bellen om te vragen voor een POH om mee te praten, maar Wie weet wanneer dat gaat gebeuren lol

Anyways. Tips? Ik heb alles echt geprobeerd om mn paniek zo min mogelijk te maken maar het lukt gewoon niet

2 reacties

Kamperfoelie6
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • 386 reacties
  • 1 januari 2025

Hoi

Ik had hier ook op mijn 13e vooral heel erg veel last van.  Helaas had ik zelf ook nooit echt een oplossing daarvoor, ik kwam er vanzelf weer een beetje overheen. Ik denk wel dat het al zo goed als een goede oplossing is dat je je moeder het hebt verteld, en ook een afspraak hebt bij de huisarts. Een tijdje terug heb ik mijn huisarts ook ingelicht over mijn angst, en ze reageerde erg begripvol en netjes daarop. Ik weet vrijwel zeker dat je alles wat je er aan kan doen al geregeld hebt, nou alleen afwachten wat het resultaat is! 

TeslaFan
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 1 januari 2025

Heb ik ook een beetje vind het heel vervelend maar ik denk maar altijd de vorige keer dat ik bij de huisarts was zei ze dat het goed ging

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen