Skip to main content
Vraag

Stiekem masturberen

• 4 november 2024
  • 9 reacties
  • 576 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal!

Ik wil graag masturberen en andere lekkere dingen doen, maar ik ben bang dat mijn ouders, of mijn zus dan opeens binnen komen zonder te kloppen. Ik ben bijna nooit helemaal alleen thuis; meestal is mijn zus er ook en dan ben ik gestrest, dus dan lukt het niet… Iemand tips please!!

Groetjes!!

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 4 november 2024

gewoon doen, houd het spannend. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 4 november 2024

Maar wat nou als mijn zus of ouders binnen komen??

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 4 november 2024

Naar de badkamer, deur op slot, en gaan. Je gaat ook wel een douchen. Dat is ook een mooi moment.

Succes

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 4 november 2024

Je kunt toch gewoon in bed masturberen of komen ze ‘s nachts ook zo maar binnen bij je?

Forum|alt.badge.img

Ik doe het altijd 's avonds op m'n kamer in bed 

Gwoon onder de dekens

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 131 reacties
  • 4 november 2024

je kan ook naar het bos en daar het gewoon doen.

Cl0ud
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 4 november 2024

Misschien s’nachts, als je je eigen kamer hebt? Of doen alsof je gaat douchen, deur op slot en doe het in de badkamer. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 86 reacties
  • 4 november 2024

Maak een gewoonte van een stok onder de deurklink ook als je studeert. Dan kan de deurklink niet naar beneden.

Als iemand er iets van zegt: is voor de concentratie, en jullie hebben die klink niet nodig want jullie kunnen gewoon kloppen. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 20 reacties
  • 5 november 2024

Je kunt ook gewoon zeggen dat je om die tijd gaat masturberen..is het probleem gelijk opgelost.🙃

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen