Skip to main content
Vraag

samen geile dingen doen

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen 16 jaar 

en ik zou graag met iemand van het ander geslacht willen cammen daarmee bedoel ik naakt fotos sturen of bellen

is dit raar?

wil iemand dit ook doen?

zoja, wat is je geslacht en leeftijd?

• (houdt rekening met forumregel 4: We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum. Groetjes, De Kindertelefoon)

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 13 maart 2025

Ik ben een meisje en 12 jaar dit lijkt me ook leuk alleen m'n vrienden vinden het heel raar als iemand over masturberen praat 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 13 maart 2025

Hey, meisje van 17 jaar hier.

ff om jouw vraag te beantwoorden…

ja dit is normaal. Rond de leeftijd van 16-17 begint bijna iedereen daarover te denken dus je bent niet de enige. Ik heb het zelf ook gedaan, maar dan alleen met 1 persoon die ik vertrouwde. Hij is nu m’n ex maar we respecteren elkaar nog steeds en leaken niks van elkaar.

als je het met iemand wilt doen dan probeer eerst een band te vormen met diegene als je van plan bent om vaker dingen naar elkaar toe te sturen. Leer elkaar kennen zonder om te persoonlijke dingen te zeggen (locatie, familie, baan) dus praat over je hobbies, wat je leuk of niet leuk vind. Maak ook wat afspraken met elkaar. Tip: doe het op Snapchat. Is heel kinderachtig ik weet, maar is toch het veiligst. Nog een betere tip is als je je gezicht niet laat zien en een nieuwe account maakt alleen om foto’s naar die persoon te sturen (zo krijgt die persoon geen persoonlijke info van jou)

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 165 reacties
  • 14 maart 2025

@Hoihoi2025 snapchat is helemaal niet veilig

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen