Skip to main content
Vraag

spermavlek op kleding

• 5 september 2023
  • 7 reacties
  • 915 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik hou van masturberen, net als elke 16 jarige denk ik ;) 

Ik vind het leuk om klaar te komen op mijn t-shirt/trui, maar dan krijg je bijna altijd een spermavlek en dat is niet zo leuk. 

Is er een soort kledingstof of kleur waar je geen spermavlekken op ziet?

Mvg groet

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 321 reacties
  • 5 september 2023

Op witte kleding valt het minder tot niet op. 

Groetjes, 

@Ann0 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4246 reacties
  • 5 september 2023

Je zult het altijd wel een beetje zien. Wat je kunt doen is de vlek uitwassen met koud of lauw water. Niet met warm water. Of een t-shirt apart leggen dat je alleen daar voor gebruikt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 5 september 2023

Hopelijk gebruik je dan geen UV lamp want dan krijg je allemaal witte figuurtjes op je tshirt.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 16 reacties
  • 9 september 2023

K gebruik altij gwn zelfde kledingstuk ma beste is kleding van lichte kleur ma ge zult da altij blijve zien

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 16 september 2023

Ik heb zelf gemerkt  dat je het bijna overal op ziet, behalve op bijvoorbeeld een sport T-shirt van polyester.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 16 reacties
  • 5 juni 2024

het vermijden van spermavlekken is spijtig genoeg een hopeloze strijd als je over je kleren spuit. Het enige wat bij mij een beetje helpt is de kleur van het kledingstuk

Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 921 reacties
  • 6 juni 2024

Leg een oude kledingstuk op je

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen