Skip to main content
Vraag

sex toy

• 26 augustus 2021
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Mr. Anoniem
Forum|alt.badge.img+3

Hey iedereen,

ik ben van plan om een nieuwe sex toy te kopen. Alleen ik weet niet welke, dus hebben jullie suggesties voor mij? Btw ik heb al een flashlight en een butt plug. ( ikben een jonge)

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 26 augustus 2021

Miss is een penispomp wat alleen als ie nog niet heel groot is he😊 anders word ie wel heel groot

• 0 reacties
  • 26 augustus 2021

Je kan denk ik wel even rondkijken op de site waar je de seksspeeltjes die je al hebt, hebt gekocht? Er zal vast wel iets aangeprezen of aangeraden worden. Kijk bijvoorbeeld eens naar de reviews, als vele mensen het een prettig speeltje vinden, is het misschien ook wel wat voor jou. Succes!

Mr. Anoniem
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 82 reacties
  • 26 augustus 2021
Jesse321 schreef:

Miss is een penispomp wat alleen als ie nog niet heel groot is he😊 anders word ie wel heel groot

Ja heb ik gekeken alleen enige wat het doet is je penis groter maken en bij mij hoeft dat niet. 😂

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 26 augustus 2021
Mr. Anoniem schreef:
Jesse321 schreef:

Ja heb ik gekeken alleen enige wat het doet is je penis groter maken en bij mij hoeft dat niet. 😂

Oh ok (bij mij wel🙃😪🥲)

Mr. Anoniem
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 82 reacties
  • 27 augustus 2021

Iemand nog een suggestie?

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen