Ik heb ruzie met mijn vriendin ik noem haar even Emma. Ze gaat verhuizen in de zomervakantie en is daardoor best verdrietig dat ze mij niet meer veel kan zien dan. Emma wilde met mij afspreken maar het was de eerste dag van de vakantie en ik had niet zo veel zin want ik wilde gewoon uitrusten en even niks doen die dag. En ze bleef maar appen ik had geappt dat ik met mijn oma ging wandelen want anders gaat ze blijven vragen of het niet in de middag kan of s avonds en waarom ik mijn oma belangrijk vind en of ze iets fout heeft gedaan dat ik daardoor dat ga doen. Maar ze bleef toch appen. "Alsjeblieft" en "alleen vandaag is het mooi weer." En toen stuurde ik een beetje geïrriteerd " al appje nog 1000 keer alsjeblieft ik heb gewoon geen zin. "En toen kwam ze er dus achter dat ik geen zin had in plaats van dat mijn oma kwam. Toen appte ze " jij geeft ook helemaal niets om mij" En nu weet ik niet of ik iets gemeen ben geweest. Gr ...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.