zwart gat

  • 15 January 2019
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi


ik ben depressief. En ik heb een paar keer poging gedaan tot zelfmoord. Alleen weet niemand het. En ik heb niemand die ik het kan vertellen. Ik word radeloos. Op school gaat het ook niet goed. Want ik kan talen gewoon niet begrijpen. En het pesten begint weer. Het was gestopt toen ik naar de middelbare ging. Maar het is weer opstartend. En een van mijn oude pesters is naar mijn school gekomen. Heeft iemand tip.


(ben een meisje en 14 jaar)

2 reacties

Beste D_annoniem

best heftig om te horen .
ik kan jou aanraden om naar 113.nl te gaan hun kunnen jou het beste helpen.
je kan ook met de kindertelefoon chatten via de meer hulp chat.
ik zou naar een mentor gaan of naar een vertrouwens persoon om mee te praten .
je kan het ook tegen jou ouders het vertellen als je dat zelf wilt

veel sterke
groetjes annoniempo
Hey,

wat vervelend voor je dat je depressief bent.

En ik heb een paar keer poging gedaan tot zelfmoord.



Wanneer je denkt dat je nog een poging gaat doen bel dan 113!


En ik heb niemand die ik het kan vertellen.



Wat is de reden dat je het niemand kunt vertellen?

Als het komt omdat je niemand vertrouwd dan kan je bij de huisarts, therapeut of vertrouwenspersoon terecht, deze mensen hebben beroepsgeheim dus mogen niet zo maar iets door vertellen. Ook kun je voor een anoniem gesprek terecht bij de kindertelefoon.


Op school gaat het ook niet goed. Want ik kan talen gewoon niet begrijpen. En het pesten begint weer. Het was gestopt toen ik naar de middelbare ging. Maar het is weer opstartend. En een van mijn oude pesters is naar mijn school gekomen. Heeft iemand tip.


Kan je hier met je mentor over praten?

Heb je dyslexie? Een klasgenoot van mij heeft vanwege zijn dyslexie een taal eerder mogen laten vallen, misschien is dat voor jou ook een optie.


Sterkte!

Reageer