Vraag

Zelfmoord

  • 1 June 2018
  • 7 reacties
  • 383 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik word al sins groep 4 gepest en nu in de 1ste klas word ik nog steeds buitengesloten en nergens voor uitgenodigt en in de lessen wil er nooit iemand naast me zitten en ik voel me heel alleen ik heb niemand meer want me beste vriendin laat me ook in de steek voelt het en op mijn verjaardag vind mijn familie het belangrijker om naar hun werk te gaan dan naar mijn verjaardag en als ik kinderen uitnodig dsn komen die ook nooit door dat ik me hele leven gepest wordt heb ik stemmen in mijn hoofd en nu wil ik ook voor de trein springen maar ben bang voor wat er daarna komt is er niks meer of herleven we in de hemel ik wil NIET meer verder

7 reacties

Ik weet hoe het voelt... Het leven is niet eerlijk maar ga geen Zelfmoord plegen ga eerst proberen te praten

Gr
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik weet goed hoe je je voelt. Ik werd ook buiten gesloten door de klas en gepest. Hierdoor heb ik negatieve stemmen gekregen zoals jij dus ook hebt.

Het is belangrijk dat je is gaat praten met mensen hierover wat rondlopen met deze gedachtes is zeker niet goed. Praat is met je ouders, mentor, leerkracht, vrienden, ander familie lid, met iemand in iedergeval.

Dood is dood he en wat heb je dan opgelost? Eigenlijk helemaal niks want we weten niet wat er gaat gebeuren na dat we dood zijn gegaan. Misschien wordt het wel veel erger dan nu of kom je in de hel terecht? Dat lijkt me ook niet zo prettig.

En dan je methode voor de trein is zeker geen goede optie. Denk even aan de machinist en de mensen in de trein. Stel je is voor dat jij de machinist bent en er komt iemand voor je trein staan, dan is je eigen leven helemaal naar de kloten.

Misschien is het iets om is een keer met de kindertelefoon te bespreken? Zij willen net zoals wij graag naar je luisteren.

Of kijk is op www.113.nl dit is een zelfmoordlijn voor mensen die er even helemaal erdoor heen zitten. Voor de een werkt het beter dan voor de ander, moet je maar is kijken.

Heel veel sterkte!

Gr:Mr. S
Skyler 2005 ik hoop dat je er nog bent dat je dit kan lezen je moet sterk zijn meid zelfmoord is geen optie echt waar niet ?
@sp17 ik ben er indd nog maar ik kan gwn met niemand praten en heb het nog steeds voor mezelf gehouden en vrienden heb ik niet waarmee ik zou kunnen praten en mijn ouders kan ik ook niet mee praten want die worden altijd boos
Hey Skyler2005

Wat naar dat je je zo voelt. Helemaal niet fijn dat je zo buitengesloten wordt.

Heb je een aardige mentor? Je mentor is er om ervoor te zorgen dat je je goed voelt. Op school heb je ook leerlingenbegeleiding. Daar kan je ook altijd terecht.

Op school kunnen ze je echt helpen. School kan je doorverwijzen naar professionele hulp. Daar kan je echt mee geholpen zijn. Zie je het zitten om op school hulp te vragen? Je huisarts is ook een optie.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +4
Misschien is een pschyloog goed voor je.
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb een paar jaar geleden een zelfmoord poging gedaan omdat ik ook gepest werd maar een pschyloog helpt echt ik ga nu nog steeds naar de pschyloog wegens een trauma maar nu heb ik een prima leventje dus pleeg geen zelfmoord maar wel een nare situatie daar op school misschien kan je met je mentor erover praten

Reageer