Vraag

wraak nemen op klasgenoten

  • 27 May 2022
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoiii,

Ik ben 13 jaar oud en een meisje en wil graag wraak nemen op een stuk of 8 klasgenoten. Ze hebben wel eens mijn schoenen onder de douche gegooid en met alle meiden tegen mij met de gym moeten spelen omdat ze zeiden dat ik dat toch gewoon zou overleven.  Nou eerlijk gezegd ging ik dood van binnen maar gedroeg ik me als een i don't care person van de buitenkant. Als mensen stomme dingen tegen me zeggen neem ik altijd een houding aan alsof het me niks boeit en ik lach ze dan ook een beetje uit ( niet te overdreven maar het lijkt meestal best wel echt). Ik heb toen ze met de gym met z'n alle tegen mij wilden doen bij een meisje een bloedneus geschoten en dat vond ze niet leuk maar ik natuurlijk wel. Natuurlijk hadden de rest van de meiden daar commentaar op en gooiden ze met allemaal spullen op me waardoor ik natuurlijk met blauwe plekken thuiskwam. Nu hebben ze een groepsapp gemaakt met alle meiden erin behalve ik en daar roddelen ze dan over mij. Ik heb het gevoel ofzo dat het een keer uit de hand mag lopen en ze me compleet in elkaar mogen slaan zodat ik er bont en blauw uit zie zodat eindelijk mensen mij gaan geloven. Het is niet zo dat ik dat stomme gepeste meisje ben waarvan iedereen me uit kan lachen. Nee alleen zij weten het en de rest van de school niet. Maar in ieder geval back to the point ik ben nu dus echt boos op ze en mijn woede borrelt tot iets van 2 meter boven mijn hoofd en wil dus harde revenge. Niet dat ik straf krijg maar gewoon dat ze niet weten dat ik het was en het leek alsof ze het zelf hadden verzoorzaakt. Of dat het gewoon is met een comeback waarbij ik als een nieuwe ik de school inloop als iemand waarvan iedereen denkt wauw maar ik weet dus niet hoe. 

 

 

In ieder geval alvast bedankt

doeiiiiiiiii 

grtjs


2 reacties

Hi @ikkangeennaamverzinnen ,

Wat vervelend dat je dit moet meemaken. 

Heb je iemand om hier je ei over kwijt te kunnen? Bijv; Je ouders, vriend(in), broer(s), zus(sen) etc? Of misschien wel een docent bij jou op school, die kunnen net iets wat dat betreft op school. 

Ook heeft iedere school een veiligheid coördinator en een vertrouwen persoon, wanneer jij hier een klacht over maakt dat dit speelt bij jou dan MOETEN zij hier iets mee doen, omdat het om JOU veiligheid ook wel gaat. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, zo niet ? Kan je me contacteren via @  

Groetjes, 

 

Just Helping. 

Reputatie 3
Badge +1

Hey hoi wat ik heb meegemaakt lijkt heel veel op jou verhaal ze schopten slaan en negeerden mij toen ze me gingen schoppen heb ik gezegd doe het nog een keer dan ze stopten en zeiden sorry ik weet niet of dit werkt bij jou maar bij mij wel. Je kan natuurlijk ook tijdens de les vragen of je naar de wc mag en dan de schoenen van die meiden onder de douche zetten. Je kan jezelf ook een makeover geven ik weet niet of je lang of kort haar hebt als je het kort hebt kan je het misschien verven en als je het lang hebt  kan je het korter knippen en trek qua kleding eens iets heel anders aan dan normaal gesproken. 
veel succes groetjes ☺️

Reageer