Hoii ik zit in 2 havo en zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel.. ik weet niet hoe het komt maar toch ook weer wel, ik heb steeds meer het gevoel dat mijn vriendinnen me pesten. Ik weet niet of ik ze vriendinnen moet noemen maar ik word er verdrietig van. Het begon over mijn lichaam daar ben ik al heel onzeker over ik ben namelijk heel mager en dun hoeveel ik ook eet ik kom niet aan nu zou je denken juist chill maar nee echt niet. Ze zeiden ik ben blij dat ik er niet zo uit zie als jou! Vervolgens gingen ze verder met lelijke foto’s van mij in me gezicht duwen. Ze zeiden erbij omg je bent echt zo lelijk ik schaamde me dood daarna begonnen ze me zeer te doen en me te filmen ze schopte perongeluk ik lachte er maar een beetje bij. Gister schreven ze op mijn laptop hoes een naam en dan wil je seks hebben xx mijn naam ze maakte er foto’s en video’s van en stuurde het naar die jongen nu word ik door iedereen aangekeken op school en ik schaam me dood vandaag zeiden ze bij de gym tegen iedereen dat ik geen onderbroek aan had ik storte bijna in. Ik durf er niet met mijn ouders over te praten want ze denken dat het meisje dat zo doet mijn beste vriendin is dat was ze ook maar het voelt de laatste 2 weken zo gek. Mijn moeder merkt wel dat er iets is en ze vertelde me net dat ik misschien met een dokter of psycholoog moet gaan praten en als ik dat niet zou doen dat ik dan in een depressie kan belanden ik voel me gewoon zo verdrietig! Waarschijnlijk gaat niemand dit aflezen maar als je het toch doet bedankt Liefs mij
Vraag
word ik gepest? of stel ik me aan
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.