Vraag

Weet niet wat ik moet doen

  • 3 July 2018
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help me ik weet niet meer wat ik met me leven wil doen ben op een jongen en ga wat met hem doen maar aan de andere kant ben ik klaar er mee ik word bedreigt enzo omdat ik vgm gay ben wat ik wel ben

4 reacties

Hiii,
Je moet doen wat je wilt doen, als jij gay bent, moeten mensen dat accepteren! Als jij iets met een jongen wilt gaan doen, moet je dat lekker gaan doen en niks aantrekken van de mensen die daar vervelend over doen. Overigens is het wel handig om met je ouders over die bedreigingen te praten en eventueel de politie in te schakelen. Je hoeft je nergens slecht over te voelen, wees jezelf en jouw tijd komt nog wel, heb vertrouwen

Groetjesss Fleur
Hoi!

Je wordt bedreigd omdat je homo bent. Dat vind ik heel erg om te horen. Zoals @Fleur_Min zegt, kan je dit bij je ouders of de politie melden, zodat je veiliger bent. Je mentor kan je hier ook bij helpen.

Het is niet de bedoeling dat jij ongelukkig wordt door stomme opmerkingen over iets normaal. De personen die die opmerkingen maken moeten begrijpen dat ze heel fout bezig zijn.

Heb je een vriend, waar je fijne dingen mee gaat doen? Dat lijkt me best leuk. Krijgt hij ook nare opmerkingen?
Jullie hebben elkaar. Je staat er niet alleen voor. Jij hebt het recht voor je veiligheid op te komen, en aan te geven dat er vervelende personen zijn die je lastigvallen.

Groetjes
x
Misschien moet je het wel eerst vragen aan die vroend, is hij ook homo?
Haters gonna hate

Wand denk ik erg kan helpen is om mensen op insta en YouTube te volgen die zelf in de lgtbi+ community zitten YouTube ken ik Joeycraseffa en Jessie peage allebij heel leuk om te kijken en insta ook hun en mister preda (vriend van Joey) ook kan ikvrouwvanjou denk ik leuk zij om te kijken (weet niet of dat leuk is als jongen maar moet je zelf maar even kijken)

Ik vind het echt erg dat je zo word behandeld en het is echt niet oké
Over wat je met je leven wil doen dat is nu zoizo nog ene vraag voor heel veel mensen maak je daar niet al te druk over zoek iets dat jou gelukkig maakt dus bv dieren helpen / verzorgen of iets met bouwen met hout of ijzer miss wel iets van tuinieren ofzo of tekkenen iets creatiefs? Dan weet je wat je leuk vind en je hoeft nu echt nog niet een heel levens doel te hebben hoor

Reageer