Skip to main content

Weet niet meer zo goed wat pesten is.

• July 16, 2026
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Birdie
Forum|alt.badge.img

Ik word dus best veel gepest, al mijn hele leven. Ik kan ermee leven en word niet zo snel boos. Maar wel als het gebeurt, ben ik urenlang en soms dagenlang stil, heb ik nachtmerries en zit ik te dagdromen over hoe ik ze in elkaar kan slaan.

Nu ben ik gewoon best wel gevoelig en praat ik er regelmatig met mijn mentor en ouders over. Dit gaat prima.

maar vandaag stuurde ik in een groepsapp op whatsapp een videootje van wat ik had gemaakt (het was een hand paw, je weet wel van furrys)

en een iemand die ik dacht dat mijn vriend was, ging er samen met iemand die ik niet echt aardig vind maar dat doet er niet toe, mij pesten voor dat niemand boeit, het is helemaal niet leuk en hebben ze me uiteindelijk geblokt en uit de groepsapp gegooid. Het voelt echt alsof zij mij hebben verraden en ik voel me er best wel rot over, dit is nog nooit op deze manier gebeurt namelijk. Ik heb een bericht gestuurd naar hem.

Ik weet niet wat er met jou aan de hand is of het nou mentaal is of fysiek, maar ik hoop dat wat er aan de hand is je nog tergert voor de rest van je leven. Ik hoop dat je met je zieke leven nooit echt gelukkig wordt. Wat jij doet is fout. Ik hoop dat wat er ook was gebeurt bij die klassenpicknick, Volgensmij iets met iemand genaamd (anoniem) dat je nooit meer daar van terugkomt. Ik wil je nooit meer zien.

Later heb ik nog een ander bericht gestuurd omdat ik er niet alles van meende.

Ik was net heel boos, daardoor kwam het heel erg gemeen over, wat ik toen ook bedoelde. Dit bedoel ik niet volledig zo, maar weet wel; als je zo doorgaat maak je mensen mentaal kapot.

ik vraag me gewoon af of het nou correct of normaal of juist ofzo is om zoiets te zeggen, en hoe ik mijn agressie kan verminderen.

heel erg bedankt voor welk soort hulp jullie ook geven!

2 reacties

Kingboy
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 16, 2026

Heyy ​@Birdie 

Ik snap eerlijk gezegd dat je zo boos werd, het lijkt me echt irritant met wat je meemaakt. Ik vind het wel goed dat je later nog een bericht hebt gestuurd om uit te leggen dat je dat bericht uit boosheid reageerde!

Probeer alleen dd volgende keer niet meteen iets te sturen als je zo boos bent, want daar krijg je meestal spijt en meer problemen mee.

Blijf er vooral met je mentor en je ouders over praten. Sterkte ermee!

groetjes van ​@Kingboy :P 👑

Birdie
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 16, 2026

Ik wou er nog wel bij melden: gelukkig ben ik nooit gevaarlijk fysiek aangevallen.

wat mij heel erg verbaasde zodra ik op de middelbare school kwam, is terwijl alle stripboeken anders zeiden 😅 was de middelbare veel fijner en rustiger voor mij.

ik werd bvb op de basisschool uitgescholden tot een tweede hitler omdat supposedly hitler ook vegan was net zoals ik, en ik werd uitgemaakt tot heel vies en eng alleen maar omdat ik niet vaak mijn haar was ofzo , weet de reden niet honestly.

Op de basisschool was het praktisch of je was mijn vriend of je pestte mij.

Op de middelbare is het meer van of je gaat niet met mij om of je bent mijn vriend en daartussen in.

heeft iemand dezelfde ervaring?