Wat is mooi ?

  • 29 January 2019
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

Badge +2
Hoi ik ben super lelijk en wordt daar mee gepest. Ik vindt zelf dat ik lelijk ben en mijn klasgenoten ook. Maar make up werkt niet dat kust huren heeft er iemand tips

6 reacties

Hoi Femke
Hoe mooi of lelijk je bent kan je niks aan doen. Je zit in de puberteit en je lichaam verandert. Je krijgt puisten op je gezicht en hebt miss wel nog dat jonge gezicht. Dit verdwijnt de komende jaren echt wel en je kan er zelf niks aan doen. En dat mensen je er mee pesten is echt zielig, want dan kijken ze niet verder. Niet naar wie je bent, je binnenkant en karakter. En niemands gezicht is perfect, maar je hebt vast een prachtige neus, of mooie ogen, of prachtige wimpers of oren. Kijk naar de positieve dingen, dan straal je dat ook uit. Als je je zelf knapper vind, zal de rest vanzelf komen. Want dan is jouw uitstraling en energie ongelofelijk!!
Groetjes nien
Hoi

Je krijgt nare opmerkingen i.v.m. je uiterlijk. Niet fijn dat dit gebeurt. Zoals Nien zei, is dit erg zielig en oppervlakkig van de pesters.

Zou je je mentor hierover kunnen aanspreken? Je mentor zou bij de leerlingen die vervelende dingen zeggen, kunnen aangeven dat het niet ok is om zo te doen.

Groetjes
Kenshin
Hallo,

Probeer zoveel mogelijk om te kijken naar de dingen die je goed kan, ga elke dag voor de spiegel staan en zeg bv: "Wauw, mijn haar zit echt leuk vandaag!" na lange tijd wordt je vanzelf zekerder. En mensen pesten je alleen omdat ze onzeker zijn over zichzelf, juist omdat ze zichzelf niet mooi vinden proberen ze jou ook zo te laten voelen, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je bent vast een heel leuk en mooi persoon 🙂
Badge
Hey!
ik zou er over praten hoe je je voelt met je ouders want ander ga je je zelf heel erg kut voelen en niemand is lelijk dat zeggen alleen de mensen die niet helemaal goed zijn !!!

~ Anoto
Hoi ik ben super lelijk en wordt daar mee gepest. Ik vindt zelf dat ik lelijk ben en mijn klasgenoten ook. Maar make up werkt niet dat kust huren heeft er iemand tips
je bent mooi zo als je bent en trek je niks aan van wat andere mensen van je vinden. en zelf moet je ook gaan denken: ik ben mooi zo als ik ben.
Hoi, een goede tip om van de nare opmerkingen enzo af te komen is om zelfvertrouwen uit te stralen, en je moet altijd tevreden zijn met jezelf, je bent wie je bent! Ga je niet veranderen voor anderen!
Het belangrijkste is dat je tevreden bent met jezelf, wat anderen van je denken komt later wel, en als je met zelfvertrouwen rondloopt, zullen ze waarschijnlijk zien dat je wel tegen een stootje kan, en dus minder snel rotopmerkingen maken.

Reageer