Vraag

Wat is er zo erg aan roblox?

  • 19 July 2023
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Waarom vindt iedereen het raar dat ik roblox speel omdat ik bijna 15 ben wat is er zo erg aan? Ik speel toch gwn wat ik wil mr waarom is er zoveel commentaar van anderen op? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Fuck ‘em. Als jij Roblox wilt spelen moet je dat gewoon doen.  Daar is niks ergs aan. Wat anderen daar van vinden boeit niet.

Sluit me aan bij @tim16. Lekker negeren die idioten! Is niks ergs aan!

Reputatie 7
Badge +9

Pff, laat ze lekker boos zijn. Gewoon doorgaan met spelen zou ik zeggen.

Reputatie 7
Badge +9

laat ze lekker. ik speel ook roblox en ik ben 13. er zijn genoeg spellen die ik niet eens mag spelen. ik sluit me dus ook aan bij de rest (wel met wat minder gevloek)

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben nu 14 en speel het ook nog gewoon dagelijks. Het blijft en is een leuk platform met nieuwe dingen waar je kan bouwen en ontdekken. Er zijn nog steeds oudere mensen die Roblox ook spelen, zoals Youtubers als Kreekcraft, Flamingo, etc.. Als die het allemaal niet leuk zouden vinden, zouden ze er ook al lang mee gestopt zijn om die video's te maken.

Vergeet ook niet dat jij niet de enigste bent die het speelt, er zijn meer dan 30 MILLIOEN andere mensen die Roblox leuk vinden.

Het ligt er trouwens ook aan wat je speelt op Roblox, want ik verwacht niet als voorbeeld als je een jongen 17 bent dat je dan nog Adopt Me speelt op Roblox, ik denk dat je dan meer schiet spellen zou doen met meer actie, zoals Frontlines.

Doe gewoon wat je zelf wilt, Roblox spelen is echt niet raar!

hey @GhostEmoArcher8 ,

 

gewoon lekker laten gaan! doe wat jij wil.

ik speel zelf ook nog roblox, heel erg zelfs ;) dus snap je helemaal!!

 

much love

maisie

Reageer