Beantwoord

was dat pesten?

  • 19 October 2019
  • 6 reacties
  • 480 Bekeken

Badge

In groep 8 had ik één meisje dat heel de klas tegen me opzette. En loog over mij en mn familie.

Maar later kreeg ik van mn klas berichten dat ik een slet ben hoer dit krijg kanker en ga zo maar door.

Op een dag stuurde ze me iets wat niet  heel erg is en ik weet t zijn maar woorden maar toch deed t iets met me.

Ze stuurde dat ze wel snapte waarom mijn vader me 3 jaar niet wou zien. En dat ik beter zelfmoord kon plegen dan was de wereld beter  (Dat mn vader me 3 jaar niet zag kwam door de vechtscheiding van mn ouders....)

Maar toen kreeg mn moeder iets door 2ant ze stuurde me elke dag savonds rond 23.00 appjes als ik al moest slapen maar ik wou niet maar andere school ik hoefde nog maar zo'n 6 a 5 maanden. Maar ik bleef dus wakker om die appjes te verwijderen maar op één dag viel ik bijna flauw opschool.

 

Maar toen had mn moeder die appjes gekregen  via mn telefoon en moest ik inderdaad naar andere school...…

Nu word ik soms nog steeds laatig gevallen in groepsappen dat ik dood mag en dat ik een slet ben en dat ze zoooo blij zijn zonder mij.

 

Maar nu vraag ik me af of t pesten was en logisch dat ik verhuisde en naar andere school ging. Want ik heb t mn vaders ksnt nooit vertelt omdat t straks geen pesten was....

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 October 2019, 10:55

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi

 

Wat je beschrijft valt absoluut onder pesten. Er werden erg gemene berichtjes naar je gestuurd, en je klas werd tegen je opgezet. Niet ok. Goed dat je naar een andere school bent gegaan. 

 

Als je je vader graag inlicht over het pesten, kan dat zeker. Hij zou hier begrip voor kunnen opbrengen, en er eventueel op toe kunnen zien dat je niet meer lastiggevallen wordt. 

 

Gaat het tegenwoordig beter op vlak van school en vrienden? Als het nog zou gebeuren dat je lastiggevallen wordt, mag je dat gerust op school melden. Dit kan onder andere bij je mentor of een vertrouwenspersoon. 

 

Groetjes

Kenshin

Hallo noname :)

Wordt je nog steeds gepest of is het nu opgelost? Ik ben eventjes benieuwd hoe het is gegaan ondanks dat mijn account toen nog niet bestond heb ik het wel gelezen.

-Dr8gon99

Badge

Ja nu gaat het beter ik had ook een vriend alleen omdat niemand me mocht trok ie zich terug en deedt ie mee en een week geleden heeft ie me geappt met dat t hem spijt en sinds dien wordt ik niet meer lastig gevallen soms nog door dat ene meisje maar ja die kan ik wel aan

Badge

Ik heb dit zelf ook meegemaakt

 

Reputatie 1
Badge

lieve schat

Dit valt voor mij onder pesten, en als dit jou een rotgevoel geeft is het zeker pesten. ik sta achter je met nog veel meer personen

 

Reputatie 2
Badge +1

hoii wat goed dat je erover wilt praten ik heb prc hetzelfde meegemaakt helaas alleen dan nu in de brugklas😥

Reageer