Skip to main content

Vragenlijst: School (zeer interessant)

• December 2, 2013
  • 277 reacties
  • 10509 Bekeken

Toon eerste bericht

277 reacties

Milodepilo
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 21, 2026

1. Vind je school leuk nope
2. Welk niveau heb jij? havo
3. Wat is je droombaan acteur, cafe eigenaar
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt LANG
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? niet dat ik weet, maar ben wel vaak gepest
6. Wat is je meest favorite vak Drama
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? eigen mening
8. Ben jij verliefd Ja heel erg
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? uhhh idk ik zeg altijd tegen mezelf als je nu je huiswerk gaat maken, krijg je een koekje(krijg ik niet)
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) weet ik niet, ik maak dit in de zomervakantie
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) nee
12. Zou jij het VWO willen doen?nee
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn?JAJAJAJAJAJAJAJAJA
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken nope
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Jazekers

Marcie
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • August 24, 2026

Hey Hoi! Hoi 12-jaar-oude vragenlijst!

Ik Ben Karim en ik ga jullie 15 korte Vragen
stellen! wees er klaar voor
Extra: Doe "--" als jij er geen mening erover hebt
Doeg!

1. Vind je school leuk Ja!
2. Welk niveau heb jij? VWO
3. Wat is je droombaan In het leger full-time
4. Hoelang moet jij studeren voordat jij je droombaan bereikt Sowieso moet ik eerst VWO afmaken (nog 5 jaar) en dan nog dat dus 5+
5. Heb jij ooit iemand gepest op school? Ehmm… ligt eraan wat je pesten noemt. Ik heb weleens iemand in elkaar gemept met een tak.
6. Wat is je meest favorite vak Frans
7. Ga jij meestal mee met wat de anderen zeggen op school of zeg jij je eigen mening? Ik heb een eigen mening
8. Ben jij verliefd JA
9. Hoe motiveer jij jezelf om toch hw te maken? Als ik leer ga ik over en ik wil VWO afmaken
10. Hoe staat je cijferlijst eraan toe (mijn 4 onvoldoendes op eind) Vorig jaar; ik stond gemiddeld een 7,8. Engels? Een 6
11. Hou jij van studeren (eerlijk zijn, zelf bedenken) Ja
12. Zou jij het VWO willen doen? Doe ik al
13.Wou jij ooit slimmer willen zijn? Ik vind mezelf slim genoeg
14. Heb jijj ooit momenten gekregen dat je zei dat je school niet zou afmaken Tot nu toe niet
15. Had jij ooit van die momenten dat jij zei dat je je droombaan nooit zou behalen? Nee

Bedankt en suc6 met je antwoorden delen en erover praten! Doei!