Vraag
Verliefd op een jongen uit de klas die mij pest, Depressie...
Hallo, ik ben 15 en Ik ben homo, iedereen op school weet het. Daardoor ben ik door helft van de klas gepest, en ook die ene die ik leuk vind, eigenlijk hij heeft tegen de hele klas gezegd dat ik homo ben, dat vind ik wel n prettige voordeel want nu heb ik een grotere kans om iemand te vinden.is het niet? maar doordat ik gepest ben geworden vind in echt een grote nadeel, het is erg vervelend om te horen- hey jij homo, zuig me piemel enz... daardoor wil ik soms de zelfmoord plegen.daarom snij ik mezelf soms. want ik zie gewoon die mooie jongen die zo rare dingen tegen mij zegt, ik heb geen kracht meer om te huilen, maar volgens mij het is mogelijk dat hij ook homo is want er zijn veel feiten die dit ondersteunen. zoals :zeggen dat hij me niet mag en door mij op insta volgen, mijn fotos likken , mij aanraken etc. misschien heb ik het niet gelijk maar ik wil het van jullie weten, doe ik iets verkeerd? wat waren mijn fouten? hoe moet ik met mijn depressie door leven?
alfast bedankt
alfast bedankt
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.