Vraag
Soort van pesten..
Ik heb dus een probleem. Ik word soort van gepest. Ik kom uit een dorp en moet elke dag ver fietsen naar school in een stad. Er werd nooit iets naars gezegd op mijn basisschool tegen mij, maar toen ik naar de middelbare school ging (ik zit nu in het 2de maar toen 1ste) veranderde dat. Ik had een erg drukke klas en weinig vriendinnen. Er was een groepje met jongens (5) die steeds zulke stomme opmerkingen maakte. Ze zeiden de hele tijd: “je bent dik, je hebt geen vrienden, heb je obessitas? ben je depressief?”. Ik was nooit onzeker maar toen al die dingen gebeurde, veranderde dat. Mijn vriendinnen namen het af en toe voor me op, maar het bleef doorgaan. Ik negeerde ze altijd, maar van binnen voelde ik me rot of dat ik gelijk kon huilen. Ik kon het niet aan mijn mentor vertellen, omdat een ander Meisje hetzelfde had en die was naar onze mentor geweest alleen hij heeft bijna nooit wat gedaan dus ik durfde niet. Nu is het probleem: die jongens zitten nu weer bij mij in de klas en mijn vriendinnen zijn naar een klas hoger gegaan. Ik ben heel bang dat het doorgaat en dat ik echt geen nieuwe vrienden vind.. mijn ouders weten er niet vanaf, ik zei altijd dat het goed ging maar ik loog. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb vaak genoeg gezegd tegen ze dat ik het niet fijn vond en negeerde ze maar het holp niet. Ik voel me hierdoor niet fijn als ik op school ben.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.