Beantwoord

solo wins in Fortnite

  • 8 August 2019
  • 7 reacties
  • 441 Bekeken

Badge
ik word gepest door de kleuters van mijn school, omdat ik geen solo wins heb behaald in Fortnite. Wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 August 2019, 20:59

Bekijk origineel

7 reacties

Fortnite verwijderen dan heb je er ineens geen last meer van, want je kan geen wins halen als je dat niet hebt
Reputatie 1
Badge +1
Idd gewoon geen fortnite meer spelen.
Beter monopoly ofzo. Daar kunnen ze niet checken of je solo wins hebt
Hey berend,
Waar slaat dat nou weer op? Waar bemoeien ze zich überhaupt mee? Het is maar een spel. Is het echt pesten, of plagen ze maar? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat iemand je pest alleen maar om een prestatie in een game. Gwn negeren die irritante kinderen.

Xx simonesz
Heyhey
Fortnite verwijderen lijkt me het beste. Dan verspreid je het niet verder en besmet je anderen niet. (verwijder het alsjeblieieieiefttt🙏)
X
Try harder. Gewoon doorgaan, als jij het een leuk spel vindt is dat super. Dat je nog geen wins hebt behaald maakt niks uit, blijf proberen van de fouten kun je leren, en die kan je weer gebruiken om beter te worden.

Voor je het weet win je een keer. En daar mag je dan super trots op zijn. Die andere kunnen wel lachen en doen of zij meteen wonnen in het begin of nu altijd, als zij zo goed zijn zoals ze zeggen, waarom deden ze dan niet mee aan het WK?

En de mensen die zeggen verwijderen, stoppen met de game? Waarom zou je dat doen? Als je niet blijf proberen, lukt het je sws nooit!

See ya!
Spookyzx.
Reputatie 3
Badge +3
Idd gewoon geen fortnite meer spelen.
Beter monopoly ofzo. Daar kunnen ze niet checken of je solo wins hebt

Haha stuk 😂

Ik heb ook vrienden die toen het een ontiegelijke hype was fortnite speelden zij zeiden dat pubg een gay spel is en shit(ik speel pubg maar vind fortnite een reactie verwijderd in strijd met forumregel 4)
maar ik heb simpel weg
te weinig verwijderd in strijd met forumregel 4 want ik speel pubg nog steeds
en succes met fortnite XD

Reageer