Skip to main content

shirt gejat

• July 25, 2026
  • 11 reacties
  • 162 Bekeken

Forum|alt.badge.img

3 weken geleden liep ik door de gang toen iemand uit mijn klas (ik vond hem irritant want hij pestte mijn vriendin) laten we hem erik noemen, tegen mij  zei: sexy shirt heb je aan, ik zei thanks en liep snel weg naar mijn vriendinnen. ik was het weer half vergeten toen ik naar huis liep (10 minuten lopen) en ik dicht bij mijn huis door een steegje ging. toen kwam erik met 2 vrienden om de hoek en ze omsingelde me en zeiden: sexy shirt heb je aan, mogen we hem hebben? en ik was bang dus deed hem uit. toen liepen ze langs en gingen ze naar huis en maakte een foto van me in mijn bh en liep ik zonder shirt met alleen een bh naar huis. Ik weet niet goed wat ik moet doen want heb niet zo een goede band met mijn ouders en ze hebben me niet verkracht ofzo dus wil ook niet echt naar de politie gaan. Ze hebben wel mijn shirt gejat maar om daarom nou een heel politie ding door te gaan, wat kan ik nu doen? en zal ik iets doen? 

11 reacties

M.K.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 29, 2026

Was dit een jongen? Want die heeft dan echt geen ballen als je zoiets flikt bij een meisje. Dat is gwn triest dat kun je geen eens een man noemen.

M.K.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 29, 2026

Maar ik zou dit wel aangeven bij je vader of moeder. Dit is gwn triest van die jongetjes.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 31, 2026

ja het was een jongen, ik heb het al gemeld bij mn ouders maar het boeide hun niet zoveel, ze probeerde in ieder geval niks te doen. En ik ben bang dat hij zoiets opnieuw gaat doen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

hoi iedereen, hij stuurde me net een foto van mn shirt en zei erbij: dit soort shirts zijn wel echt sexy hoor!
wat moet ik nu zeggen? Denk je dat hij het nog een keer gaat doen? hij weet waar ik woon en woont dichtbij mij. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

oh ik ben bijna 16, erik word in januari 17 en die andere twee weet ik niet

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 2, 2026

Hoi ik ben een meisje van 15, maar zit je nog op de middelbare anders kan je het daar aangeven ofzo, maar ja het was buiten school gebeurd dus ik weet niet echtof ze er iets aan kunnen doen. En heb je zijn snap, want dan zou ik misschien wel je locatie uitzetten als je die aan hebt staan zodat hij als je dan ergens buiten bent niet weet waar je in ieder geval hebt, maar hoe voel je je nu misschien kan ik je wel helpen of andere tips geven je kunt het gewoon vragen hoor aan me. Ik oordeel niet.

Dus dikke kus en hopelijk gaat het wel goed komen hoop ik voor je, maar ik kan misschien iets voor je bedenken of wat je terug zou kunnen sturen.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

ja zit op middelbare, heb gister mijn locatie uitgezet voor wat van zijn vrienden. Die van hem heeft nooit aangestaan. Ik denk dat zeker nu het vakantie is school niks kan doen, als ik me op school onveilig voel door hem kan ik het misschien melden ja. t gaat goed met mij, ben alleen bang dat er weer zoiets gebeurd.

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

@annoniememeid tja het is best lastig nu het zomervakantie is, maar misschien als je een broer of zus hebt kun je met hen over straat heen lopen of met vriendinnen zodat je je misschien wat veiliger voelt. Dat is wat ik nu kan bedenken voor je, maar ik hoop voor je dat hij het niet nog een keertje zou proberen. Lijkt me zelf heel eng als zoiets gebeurd en je ouders net niet boeien, maar weet wel ik kan je wel helpen of proberen te helpen met een beetje advies of tips. 

Hopelijk gebeurd het niet nog een keer

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

hoi iedereen, hij stuurde me net een foto van mn shirt en zei erbij: dit soort shirts zijn wel echt sexy hoor!
wat moet ik nu zeggen? Denk je dat hij het nog een keer gaat doen? hij weet waar ik woon en woont dichtbij mij. 

maar zal ik iets zeggen hierop? en wat? 

wtf, ik had niet gereageerd en hij heeft nu gestuurd: t shirt is toch mooi? of denk je dat ik er nog een moet fixen? of misschien een broek of bh? tenzij je het niet wil he? alleen vrijwillig

ik ben naar mijn ouders gegaan en die zeggen: hij weet niet waar je bent hij kan niks doen, stel je niet zo aan.
omdat er een keer iemand die ik kende in mijn borst kneep (zacht, maar toch) heel even en ik tegen mijn ouders zei dat ik was aangerand en nu vinden ze dat ik me alleen maar kan aanstellen. (dit was 1 jaar geleden)

wat moet ik nu doen hij is echt eng maar hij laat het klinken alsof ik het er mee eens ben waardoor ik zegmaar niet veel kan doen?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

@Spicey Girl als het goed is kan hij me niet vinden nu. En als hij me nu opspoort ga ik naar de politie voor stalking ofz. Voor alleen een shirt vind ik niet zo erg, als hij me gaat stalken ga ik naar de politie. Misschien moet ik niet miepen en gewoon als ik naar school ga of iets waar hij weet waar ik ben een tweede shirt meenemen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 16, 2026

hoi allemaal, ik moet morgen weer naar school en ik ben nu bang dat er weer zoiets gaat gebeuren, hij heeft me de afgelopen week ook een paar keer geapped maar ik reageer niet meer, ook soortvan blackmail met die foto... Wat kan ik nu het best doen zodat hij het niet doet en voor als hij het doet? en stel hij doet het toch, moet ik dan doen wat hij wil of tegenwerken?