Skip to main content
Vraag

probleem in voetbalteam

• 6 februari 2025
  • 8 reacties
  • 216 Bekeken

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben Sterre en ik zit op voetbal 

Ik vind het super leuk maar er zijn ook nog 2 vervelende meiden laten we ze voor hun privacy even N en M noemen. Ze vinden mij 'kankerslecht'en ik vind dat heel vervelend en kwetsend ze maken vervelende opmerkingen over mij en ze doen hun best om mij te tackelen 

Mijn ouders weten hiervan maar we kunnen niks doen..

De coach heeft het niet door hij weet het wel alleen hij moet proberen ons team te laten trainen en dat is al een uitdaging..…

Ik hoop dat jullie misschien een oplossing weten???

Groetjes Sterre ⭐⭐⭐

8 reacties

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 6 februari 2025

Hoi, dat is echt slecht gedrag van die 2. De coach moet dat eigenlijk toch wel weten. Misschien kun je het eens opschrijven en hem laten lezen, of een gesprek met hem houden? Want als je zo in zo'n team zit is het gewoon helemaal niet leuk en het is toch de bedoeling dat je er vooral plezier aan hebt. Zit je daar nog op je plek?  En als het niet beter wordt, kun je dan misschien naar een andere club? Maar probeer eerst eens om het bespreekbaar te maken, die 2 mogen het niet voor je bederven lijkt mij.  Succes !

Groetjes liefs Tartan X

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 6 februari 2025

Misschien aan een ander team meedoen?

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 7 februari 2025
Tartan15 schreef:

Een gesprek hierover houden word moeilijk want ik heb  geen zin in gezeik met de coach…

Maar ik ga wel bij een andere club kijken want ik mag eig nog maar 1 persoon echt uit mijn team.....

Hearts4God
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 11 februari 2025

Hey sterreee

Ohh dat is vervelend ! Je kan stoppen met voetbal maar dat zou ik eig niet doen want voetbal is echt de beste sport everrr alleen minder leuk met die meiden in je team, ik zou kijken naar een ander team of club. Er werd ook een meisje in mn team slecht over gepraat enzo maar toen gingen mn coaches met de gene praten die dat deden en toen kwam er gelukkig een oplossing voor dus miss kan dat ook bij jou? Want je coach wilt het denk ik ook wel leuk hebben in je team. Maarr nog veel succes hopelijk is er oplossing ❤️ 

Liefs van mijjj

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 21 februari 2025

Het probleem is weer terug maar nu erger

M en N zeiden dat ze een meisje in elkaar hebben geslagen omdat ze een Spaanse is en nu zijn ze geschorst en heeft dat meisje allemaal blauwe plekken .

Dat meisje zit dus bij hun op school niet in mijn team 

Maar wij hebben ook een Spaans meisje in ons team en ik ben ook bang dat ze nu ook niet meer veilig is/voelt

Ik ben nu wel echt bang voor ze 

Want ze vinden mij al raar...…

Dus een beetje wanhopige Groetjes van Sterre ⭐ 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2511 reacties
  • 21 februari 2025

Hey! Ik denk dat je dit echt moet melden bij het bestuur hoor.  Of bij een vertrouwenspersoon bij je club. Want dit kan echt niet. Zulke dingen horen niet binnen een vereniging en wat zij doen is echt verkeerd en strafbaar. Je moet je veilig voelen bij je club.

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 22 februari 2025

Ben het helemaal eens met de anderen, je hoort je veilig te voelen in een club. Het is echt verkeerd wat ze doen. En je kan het gewoon met je coach er over hebben hoor! Een coach is er ook voor om mee te praten als er iets in binnen het team

Groetjes Lupus

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • 23 maart 2025

Had vroeger tzelfde probleem want er was toen een jongen die nix deed (nouja leven verder nix) en ze vonden m beter wnr ik zelf 5 assists per wedstrijd maak 

Ik ben er zelf eraf gegaan maar ik denk niet dat je 't zelf wil maar 't kan

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen