pesten, verbaal en fysiek mishandeld

  • 20 July 2023
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, Valentijn hier.

Ik word echt heel erg gepest, het kwam zelfs op een punt waar ze een steen door de ruit gooiden en een nitraat in onze uitlaat afstoken, ik word namelijk verbaal en fysiek mishandeld door pesters in mijn dorp, het werd zelfs zo erg dat er politie bij moest komen. Maar maakt niet wat ze doen, hun blijven doorgaan.

Is er iets dat het pesten in mijn dorp kan verminderen anders dan hun opsluiten in een kelder met geen drinken en eten?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Valentijn2011 ,


ik zou toch denken dat als ze weten wie de daders zijn dat ze die dan op kunnen pakken en straf kunnen geven. Misschien als het niet heel erg is een boete en anders echt dat de rechter een straf geeft ofzo.

Maar dan moet ze wel weten wie het doet en bewijs hebben, dus  dat kan best moeilijk zijn en dan kunnen ze doorgaan met pesten.

Ik denk dat je het wel het beste is als je steeds tegen de politie zegt wat er gebeurt en wanneer en zoveel mogelijk wat je verder nog weet, dan kan de politie meer bewijs vinden ofzo.

 

Wel stom en ook gevaarlijk wat ze doen met een steen door het raam en die nitraat.

 

Weet je ook waarom ze pesten en hoeveel er zijn die pesten (ongeveer). Pesten ze jou alleen of jouw hele gezin ?

Misschien ergens een camera ophangen die alles kan filmen.

 

Voel je je nog wel veilig dan waar je woont?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Wat @MickeyMouse zegt van die camera is een goed plan. Ik ben een keer geslagen op de fiets en daarna zei de politie als je ze weer ziet zet je de camera van je mobiel aan en doe je alsof je belt. Dan kan je vaak het gezicht ook in beeld krijgen.

Het is wel vervelend wat er gebeurt. Als niks werkt zou je kunnen verhuizen. Maar weglopen is niet altijd even goed.

En even een vraagje. Is een nitraat een vuurwerk soort ofzo?

Badge

Wow dit is wel echt erg, het spijt me dat je dit overkomt, laat de politie toch eens een onderzoek starten ofzo en laat ze niet boven je staan want jij moet sterk blijven, en anders moet je je vader dr achteraan laten gaan werkte bij mij altijd🤣 , heelveel succes en het allerbeste

Reputatie 2
Badge

Ik ken dit want ik wordt ook mishandeld ik en het pesten stopt niet maar ik moest sterk blijven en jij moet dat ook doen en laat de politie komen en zeggen dat het erger is geworden en dat ze van alles doet om je dood te hebben en je kan ook verhuizen maar en ik vindt het echt niet leuk voor je

 

 

Veel sterkte 

en veel liefs kittiekat

Reputatie 5
Badge +2

Het enige wat ik kan bedenken is: POLITIE POLITIE POLITIE POLITIE GA NAAR DE POLITIE!!! Dit is niet oké en mag niet doorgaan je verdient dit totaal niet ❤️❤️❤️❤️

Reageer