Heeeey ik ben meisje 14 jaar en ik zit in de 2de op kader.
Ik ben nog nooit echt gepest geweest ofz en durf wel gw voor mezelf op te komen alleen vechten enz kan k niet echt heb ik ook nog nooit gedaan. Ik hou totaal niet van vechten het is in mijn ogen geen oplossing maar soms moet je wel iemand terugpakken.
Er is dus een jongen in me klas laten we hem Roel noemen nou Roel is dus blijven zitten dus eigenlijk hoorde hij in de 3de te zitten hij weet dat ik Vape en daarom zeg die altijd junk tegen me enz terwijl ik Vape alleen soms letterlijk niet eens vaak en zijn vrienden Vape ook mr dat boeitnhem dan weer niet maar oké kijk daar lig ik niet wakker van
hij noemt me ook vaker bitch of soms ergere scheld woorden mr t lijkt altijd alsof ie t sarcastisch doet want ene keer noemt ie me bitch of kk junk en andere keer komt ie naar me toe geeft ie me een hand en vraagt hoe het met me gaat dus ga ik vind het maar raar. Maar nu gaat hij wel echt te ver
ik heb hem nooit wat aangedaan niks en mensen uit me klas tekelen elkaar soms wel is gw als iemand voor je loopt diegene trappen zodat ie valt maar hun doen dat niet hard snap je en ik zelf doe het niet aleen Roel doet het eig uit onze klas maar ook altijd alleen mij bij terwlikk ik ben geen nerd ofzo ik heb gewoon vrienden en ied uit me klas doet gw aardig tegen me ja buiten Roel dan om ja
Roel heeft me dus al 2 keer echt kij hard getrapt dat k viel een keer buiten bij fietsen stallen toen was me broek beetje kapot gegaan en me knie beetje bloeden mr het dee oprecht pijn me been en eergisteren dee die t weer in de gang maar hij doet het echt overdreven hard en toen heeft ie t ook gefilmpt
ik viel met me hoofd bijna tegen de verwarming aan en hij laat dat filmpje nu aan iedereen zien t is niet alsof ik dat zo erg vind hij doet lekker wat ie wil maar ik wil m is terug pakken maar ja trappen dat kan k niet echt hard fz
maar hij heeft een bril en k weet dat hij zich schaamt zonder bril want als soms vrienden van m zen bril pakken om op te doen doet ie zen hand voor zen ogen omdat ie zich schaamt hoe hij eruit ziet zonder bril.
Maar dan wil ik als hij me nog n keer zo hard tekelt en filmpt loop k nr m toe en dan heel onverwachts zen bril pak en op de grond gooi
2 problemen zijn dat er kans is dat het niet lukt omdat hij echt een snelle reactie snap je hij reageert snel als mensen hem slaan ofz of zen bril afpakken dus dalijk lukt het niet dan sta ik wel voor schut
en De andere er is dan kans als het lukt hij andere mensen op me gaat afsturen ofz die me dalijk gaan aanspreken of inelkaar slaan en dat wil k ook weer niet
k wil gw duidelijk maken dat hij moet stoppen maar om stop te zeggen heeft geen zin bij hem en ik ga ook niet lopen janken in de gang en bij de mentor snitchen heeft ook geen zin dan gaan mensen me ook pussy noemen en ja dat heeft geen nut
dus wat zou k doen mensen???