Vraag

Pesten op insta

  • 7 April 2019
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was 3 weken geleden dronken en had een feest. Ik had toen geschuurd met een jongen en dat is gefilmd. geen probleem. Bij ons in de stad is een Instagram account gemaakt met meme's maar mijn filmpje staat erop dat ik iemand ben die niet loyaal is enz. Ik heb het er heel lastig mee want moest vroeger ook heel veel dingen verwerken. Ik heb het al gerapporteerd en heel andere mensen ook. Het probleem is alleen dat het nog niet van het account is. Wat zou ik kunnen doen? Of willen jullie dat account volgen en dat bericht rapporteren?

1 reactie

Hey!

Niet fijn dat dat filmpje van jou op instagram terecht is gekomen.
Aangezien jullie het al met velen gemeld hebben is het denk ik vooral een kwestie van geduld hebben.
Je zou ook kunnen proberen te vragen aan de eigenaar van het account om het er af te halen.
Je kunt ook proberen wanneer je dit meldt aan instagram (indien dit mogelijk is) te vermelden dat de reden is dat jij ongevraagd in beeld staat. Eventueel kun je ook een mail sturen naar instagram hierover, als denk ik niet dat dat sneller zal gaan.

Als er echt misbruik wordt gemaakt van filmpjes van jou (ze werden ook ongewild gefilmd, ze doen alsof ze jou zijn,...) dan kun je er ook mee naar de politie gaan, maar dat lijkt me hier niet het geval.

Wij kunnen het niet voor je melden aangezien het verboden is om contactgegevens (alsook instagramaccounts) uit te wisselen op dit forum.

Groetjes
Lot

Reageer