Pesten enz

  • 22 November 2018
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus steeds erg ruzie met mijn zogenamde vriendinen , en ze is jaloers omdat ik met iemand anders om ga,maar ze heeft me erge dingen aangedaan,ze sloeg me op me hoofd,schopte,speugde op me ,ze ging steeds honden poep aan me vegen , en ze deed me pijn om bij andere stoer te doen en die andere vriendin 👩🏻‍🦱 die loopt met dr mee en zecht zomaar dingen over mij en ze schelden me uit in de klas en de docent neemt het op voor hun omdat een meisje haar had geslagen omdat ze ook op haar ging speugen en ze moet hiermee stoppen school doet er niks aan ze doet dit bij meerdere mensen kan iemand me helpen?

2 reacties

heey,
heel erg vervelend voor je.. dat ze dat hebben gedaan mag natuurlijk niet. niks van aantrekken wat ze zeggen.... je gaat met andere mensen om en dat is goed, als ze zo tegen je doen bijt van je af! het kan ze afschrikken. stap af op andere docenten misschien helpt dat. praat met je andere vrienden die kunnen ook voor je opkomen.

zet hem op! geef nooit op😘
Hoi

Wat heftig hoe dat ene meisje tegen je deed. Ik kan me voorstellen dat je afstand van haar doet. Haar jaloezie is niet op zijn plaats, aangezien zij degene is die jou van haar heeft weggeduwd.

Zoals xthirzaxx zegt, kan het helpen om op andere docenten af te stappen. Als je de hele situatie uitlegt, vermoed ik dat die docent zal begrijpen wat er aan de hand is. Het kan ook helpen om dit met je ouders te delen, zodat zij eventueel met school kunnen praten.

Groetjes
Kenshin

Reageer