Beantwoord
Pesten door Fortnite
Hallo my name is jeff. Ik word gepest omdat ik een no skin ben in Fortnite en omdat ik geen solo wins kan krijgen 😫 Kan iemand mij een solo win fixxen? Want ik wil graag dat ik niet meer gepest word. Ze slaan me en dan zeggen ze no skinner 😫 En dan zeggen ze je bent te noob om een solo win te halen. Want dat kan ik ook echt niet. En mijn ouders willen daardoor ook niet meer dat ik game want ik ben te slecht erin zeggen ze dus nu moet ik op voetbal wat is super niet leuk vind 😫Ik durf niet meer naar school want dan slaan ze me in elkaar ze zeggen dat ze pas stoppen als ik een skin en solo win krijg 😫. Pls iemand help mij ik wil niet meer gepest worden en ik wil ook niet op voetbal me ouders geven me nog 6 dagen en 44 minuten om een solo win te halen en dan kopen ze een skin voor mij EN DAN WORD IK NIET MEER GEPEST YEEY PLS IEMAND HELPPPPPPPPP
Beste antwoord door Anonymous
Het lijkt mij verstandig om dit pestgedrag te melden bij iemand zoals jouw mentor.
Bekijk origineelReageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.