Vraag

pesten

  • 25 April 2019
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben vroeger gepest met dat ik klein was/ben. dat komt omdat ik met kinderen in de klas zit die ouder zijn omdat ik een klas heb overgeslagen omdat ik hoogbegaafd ben. nu in klas 2 wordt ik er nog steeds mee geplaagd/gepest en ik wil ook nog een jongen zijn (ben nu meisje) en ik weet niet hoe ik dit nu moet doen. ik heb opzich een hele chille klas maar ik heb ook een paar pestkoppen. heeft iemand tips?

4 reacties

hai

ik denk dat het handig is om over het pesten naar je mentor te gaan.
je metor kan er iets tegen doen.

Groetjes
Bella
Hii,

Praat erover met je mentor, ouder of een vriend of vriendin. Zij kunnen je helpen met het pesten.

Over dat je een jongen zou willen zijn, zou ik mee naar je ouders gaan. Misschien kunnen jullie samen een afspraak maken (bij het vu vgm) om het te bespreken, als je het echt zeker weet krijg je dan wss hormoonpillen zodat je niet door de vrouwelijke puberteit gaat en kan je als je volwassen bent een geslachts operatie laten doen.

Veel suc6

Xx
Precied wat @Iammy zegt.

Probeer over het pesten te praten met iemand die je vertrouwd.

Over het worden van een jongen kan je veel vinden op het internet en praat daar ook natuurlijk over met je ouders

Mvg, mij (^~^)
Badge
Hey!
Wat naar dat mensen je pesten over je lengte! Ik ben zelf best lang en wordt daarmee soms gepest/geplaagd. Ik snap precies hoe je je voelt. Maar weet je, je kan niks doen aan je lengte! Mensen moeten daar maar mee dealen. Als je er erg mee zit zou ik aanraden om met een volwassene te gaan praten. Over transgender worden kan je naar een kliniek gaan want daar kunnen ze je volgens mij wel verder helpen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes!

Reageer