Skip to main content

ik moet van mijn ouder ‘snachts een pamper aan doen maar ik ben 'snachts droog voor  wat moet ik dat dan aan doen 

Bedplas je? Zo nee, vind ik het heel raar dat je luiers een moet. Zo ja, snap ik het

Groetjes mij @Anoniemxv 

nee ik plas niet meer in bed

Dat snap ik niet, wanneer je bed ook zo droog blijft ben je die toch helemaal niet nodig?

Ik zou gewoon vragen waarom ze willen dat je een luier draagt als je toch al ‘s nachts droog bent. Als je pas kort geleden droog bent geworden of af en toe nog natte bedden hebt willen ze het misschien alleen op vakantie? Om zo de matras in het hotel en drama daar te voorkomen.

Ik ben benieuwd, gewoon vragen zou ik zeggen.. Zonder reden zou ik er in iedergeval geen gaan dragen omdat iemand dat wil.

Groetjess en succes met het gesprek, ben benieuwd wat ze zeggen!

ik heb het ge vraagt waar om dat ik pamper nog moet dragen  van af vandaag mag er een zonder Pamer slapen  ik ben blij dat ik er eens zonder mag slapen. ze zeden ook als het goed gaat dan moet ik ze niet maar aan doen    

ik heb het ge vraagt waar om dat ik pamper nog moet dragen  van af vandaag mag er een zonder Pamer slapen  ik ben blij dat ik er eens zonder mag slapen. ze zeden ook als het goed gaat dan moet ik ze niet maar aan doen    

Hoe is het gegaan?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer