Beantwoord

nattigheid

  • 3 February 2020
  • 11 reacties
  • 721 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik ging dus gymmen . En toen had ik gewoon netjes mijn jas aan de kapstok gehangen.toen kwam ik terug van gym en toen hebben ze dus mijn jas helemaal nat gemaakt onder de douche .daarna vertelde ik het aan de mentor en de mentor zei dat het mijn eigen schuld was .

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 March 2020, 21:29

Bekijk origineel

11 reacties

Badge

Nee zeker niet gewoon melden bij je mentor

Dan moet je naar je ouders of een ander vertrouwings persoon en dan kan je er een oplossing op zoeken 

Hoi

 

Wat vervelend dat medeleerlingen je jas natgemaakt hebben onder de douche. Vreemd dat je mentor je hier de schuld van gaf. Zoals Loeki voorstelde, zou je dit incident kunnen melden bij iemand anders, bv. de gymdocent of een vertrouwenspersoon. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Misschien moet je hierover eens praten met je ouders, ook dat van je mentor, die lijkt hier gewoon niets aan te doen . Dan kun je samen met je ouders naar de directie stappen want dit kan echt niet meer hoor!

Hoop dat er snel iets veranderd!

Kaas123

Hallo Hettie :)

Weet je ook wie het heeft gedaan en doen ze wel vaker dat soort '’geintjes'’ want zo ja, dan is het gewoon pesten. Je kunt het beste dan aan iemand anders melden zoals bijvoorbeeld een andere docent, vertrouwenspersoon of aan je vrienden misschien (als zij het serieus nemen want je kunt ook vrienden hebben zoals ik heb die relaxkamers slopen). Ik zou het echt melden!

-Dr8gon99

Reputatie 3
Badge +2

Hallo Hettie :)

Weet je ook wie het heeft gedaan en doen ze wel vaker dat soort '’geintjes'’ want zo ja, dan is het gewoon pesten. Je kunt het beste dan aan iemand anders melden zoals bijvoorbeeld een andere docent, vertrouwenspersoon of aan je vrienden misschien (als zij het serieus nemen want je kunt ook vrienden hebben zoals ik heb die relaxkamers slopen). Ik zou het echt melden!

-Dr8gon99

Ik weet wie het gedaan heeft en diegene doet dat ook vaker . 

In dat geval lijkt het me zeker verstandig om je gymdocent of een dergelijk iemand hierbij te betrekken. De persoon die deze vervelende dingen bij je doet, hoort hierop aangesproken te worden. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

wat heftig om te horen zeker is dit niet jou schuld je kan naar een vertrouwenspersoon op school gaan want dit kan niet door de mand en dit is niet goed en leuk en anders kan je ook nog een mail sturen naar de directeur want dit is abnormaal dat een mentor zegt dat het je eigen schuld is  

Badge

Hey Hettie,

Dit is natuurlijk heel vervelend! Doen ze dit vaker? Zo ja dan is dit gewoon pesten!

Ik zou dan gaan praten met je gymdocent, een vertrouwenspersoon of je ouders. Als het 1 keer was (dat zo its gebeurd) zou ik aan degene die dit heeft gedaan zeker duidelijk maken dat je het niet leuk vind.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt! groetjes anoniempi.

Hey,

Als je  mentor zegt dat het je eigen schuld is, ga dan naar de afdelingsleider of de rector. Zij moeten hier iets mee doen omdat dit gedrag onacceptabel is! 

Succes!

xxAlice

Hey,

ik vind het echt heel vervelend voor je en ook echt zielig dat mensen dat doen. Blijf altijd van jezelf houden en weet dat ze dit doen omdat ze zelf onzeker zijn. Je verdient het niet om zo behandeld te worden. Ik zou hulp zoeken bij iemand die jij vertrouwt en waarbij je het idee hebt dat hij of zij het beste met je voor heeft. Alles gaat voorbij. Dit ook. En ookal is het op dit moment heel vervelend laat je niet neerhalen en weet dat als dit over is dat je pesters nog steeds onzeker zijn en een schuldgevoel erbij hebben en dat jij dan een stuk sterker bent ❤️
 

xoxo

Reageer