Skip to main content
Vraag

naaktfoto's

• August 30, 2026
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

zoals in mijn vorige topic aangegeven ben ik gedwongen mijn bh en shirt uit te doen op school door een jongen en zijn vrienden een tijdje terug. En ik heb dat toen bij de politie gemeld en bij school. Hij is nu geschorst nog een week ong, maar hij zei toen tegen mij ddat hij het nooit zou vergeven. Ik heb hem nu geblokkeerd maar hij stuurde nu een naaktfoto van mij in oonze klassengroepsapp. Ik denk dat hij die stiekem heeft gemaakt toen ik mijn shirt uitdeed want de kleedkamer heeft zegmaar een deur die achter een soort tweede muur zit dus die kon ik niet zien. Maar hij heeft nu dus een naaktfoto van mij geleaked waar het lijkt alsof ik in mijn borsten ben aan het knijpen ofzo. Wat kan ik hiertegen doen? want ik ben bang dat iedereen nu morgen gaat denken dat ik een vieze slet ben

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 30, 2026

Wtf is er mis met die gast!? 

Mensen zullen hem juist raar vinden. Hij is toch al geschorst, dus ik denk dat als je uitlegt dat hij stiekem die foto had genomen dat ze het wel begrijpen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 31, 2026

Ik zal als ik jou was aangifte gaan doen dit is strafbaar  zonder toestemming  naakt fotos gemaakt 

Maar veel sterkte hier mee