mijn leven is verpest

  • 13 February 2021
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Badge +2

Ik wordt door alle mensen uit mijn omgeving gepest met dingen dat ik vieze dingen doe en alles wat niet waar is en mijn leven is er echt door verpest ik kan er niks meer tegen doen het is iedereen tegen mij wat moet ik doen 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Negeren, als je er niks meer van zegt of mee doet wordt het vanzelf oud, en dan stoppen ze ermee...

Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb het altijd al gezegd het is niet zo en er verder niks mee gedaan maar t blijft doorgaan 

Reputatie 5
Badge +6

-onnodige quote verwijderd-

Met dat je zegt, ‘tis niet zo’ … blijven ze doorgaan  sinds je er wat op te zeggen...

Ik snap dat door dit soort dingen je het allemaal even niet kan overzien, maar je leven is hier door echt niet verpest.  Probeer met pesten zo min mogelijk te laten weten wat je er van vind, want er op reageren is juist wat ze willen.  Verder is het nooit verkeerd om er met een persoon over te praten die je vertrouwd.

Reputatie 7
Badge +19

Wat vervelend dat je gepest wordt. Zoals al gezegd is, negeer het. Jij weet wel beter toch? Ook zou je het bespreekbaar kunnen maken met degene die jou pesten of iemand die je vertrouwd zoals: je ouders, mentor, docent of iemand anders. Ook kan je nog met De Kindertelefoon hierover praten. Je kan ze bellen op: 0800-0432 of chatten op: https://www.kindertelefoon.nl . Praten kan opluchten.

Reageer