Vraag

kort lontje

  • 22 January 2022
  • 10 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een erg kort lontje en word veel uitgedaagd... Ik wordt daardoor ook vaak boos... Iemand tips?p


10 reacties

Haii

Heb je al eens gepraat met je ouders/ iemand op school over dat probleem? Misschien zijn daar mensen die jou kunnen helpen. Desnoods kan misschien een psycholoog een goed idee zijn, die maken dat waarschijnlijk wel vaker mee.

Succes!

Badge

Hey ik had het zelfde probleem  ik ben er van af gekomen door me juf die er heel feel aan doet en praten tegen mensen er over + samenwerkings verband

Reputatie 1
Badge

Hoii ik heb het ook gehad en niemand uit me klas begreep het dus ik had een PowerPoint gemaakt en het ging al veel beter daarna 

 

Gr Arjen

Reputatie 3
Badge

hoiii! wat fijn om te weten dat er meer mensen zijn!

ja ik snap wat je bedoelt, echt helemaal!

mij hielpen deze tips mr ik weet niet voor jou, ik stuur ze toch even, wie weet helpen ze wel! :)

  1. probeer niet te reageren! de persoon die jou uitdaagt wil dat je boos wordt, laat dat niet gebeuren! als je jezelf niet boos maakt, heb jij het het goede gedaan en de uitdager die baalt daarvan!
  2. haal diep adem of loop weg, nu is het natuurlijk niet altijd even makkelijk om weg te lopen, maar haal diep adem en bedenk hoe goed jij bezig bent als je hier rustig van wordt!
  3. zeg het tegen je beste vriend/vriedin, of je juf of meester, je ouders. noem maar op! er zijn genoeg mensen die je willen helpen!
  4. denk na, pesters of uitdagers doen dit omdat ze denken dat jij zwakker bent dan zij zijn! als jij niet boos wordt, denken zij dat niet meer en hebben ze geen interesse meer in jou.

nou, dit heeft mij wel geholpen dus veel succes!  lieve groet, mij ;)

Hoi Vriend van me heeft eens mindfullnes gedaan ( schrijf het niet goed denk ) en dat heeft hem echt super geholpen.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

hoiii! wat fijn om te weten dat er meer mensen zijn!

ja ik snap wat je bedoelt, echt helemaal!

mij hielpen deze tips mr ik weet niet voor jou, ik stuur ze toch even, wie weet helpen ze wel! :)

  1. probeer niet te reageren! de persoon die jou uitdaagt wil dat je boos wordt, laat dat niet gebeuren! als je jezelf niet boos maakt, heb jij het het goede gedaan en de uitdager die baalt daarvan!
  2. haal diep adem of loop weg, nu is het natuurlijk niet altijd even makkelijk om weg te lopen, maar haal diep adem en bedenk hoe goed jij bezig bent als je hier rustig van wordt!
  3. zeg het tegen je beste vriend/vriedin, of je juf of meester, je ouders. noem maar op! er zijn genoeg mensen die je willen helpen!
  4. denk na, pesters of uitdagers doen dit omdat ze denken dat jij zwakker bent dan zij zijn! als jij niet boos wordt, denken zij dat niet meer en hebben ze geen interesse meer in jou.

nou, dit heeft mij wel geholpen dus veel succes!  lieve groet, mij ;)

Top reactie! Dat kan ik niet beter zeggen.  Dankjewel dit helpt mij ook wel 😊 grtz liefs X Julian

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik heb er ook last van. Wat je het beste kunt doen als je word uitgedaagd, is ze negeren en de rug toekeren. Dat werkt bij mij tenminste het best. 
groetjes

Reputatie 3
Badge

Ik heb een erg kort lontje en word veel uitgedaagd... Ik wordt daardoor ook vaak boos... Iemand tips?p

Hoi, ik snap het, ik werd zelf ook ooit gepest. Ik snap ook dat negeren of erover praten vaak lastig kan zijn. Misschien moet je je inbeelden dat er iemand de hele tijd bij is, die zegt dat je jezelf rustig moet houden. Het kan bijv. iemand zijn die je kent, je kan zelf iemand “ontwerpen” of je kan een zanger of iemand anders inbeelden. Dit helpte mijn in ieder geval altijd. En uh, ze pesten je waarschijnlijk alleen maar omdat ze zich vervelen, gewoon laten die handel.

Gr. me

Reputatie 3
Badge +1

ik werd eigenlij nooit gepest maar op 1 school wel

dus die jogen ging me fucken en ik dacht ik fuck je gwoon terug -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.- en nu is me lont niet zo kort meer nog steeds ben ik geweldadig den ik maar ik vecht gewoon terug naar die mensen die me uitdagen want je bigi man spelen is je zaak snap je zo gaat niemand je meer fucken met je lont

 

groeten x jordan

Reputatie 2
Badge

heyy heyyy,

Ik herken dit heel erg een jongen op mijn woongroep heeft het ook. MIschien helpt het dat als je boos wordt dat je dan aan iets leuks denkt of een woord herhaalt in je hoofd waardoor het rustig wordt. OOk kan een stress bal helpen.

 

liefs mij xx

Reageer