Vraag

ik wordt gepest

  • 17 October 2022
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik wordt gepest omdat ik erachter kwam dat ik bi ben mijn klasgenoten haten mij nu ik werd op de basischool ook gepest maar ik wordt nu uitgescholden van mijn fiets getrapt en belagelijk gemaakt ik wil dood will niet meer naar school ik wil elke dag  in bed liggen


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi,

Ik denk dat ik bi ben maar weet het niet zeker. Ik werd op de basischool ook gepest en tot en met vorgi jaar wou ik ook dood. maar DOE HET NIET. Ik was vroeger erg onzeker en ik ben een halfjaar geleden bijna van een brug afgesprongen. Maar doe het NIET. Want ik heb nu echt geweldige vrienden en natuurlijk ben ik nog steeds onzeker maar wees gewoon jezelf. Des noods ga je naar een andere school om een nieuwe start te maken. 

Weten je ouders ervan? En ook van de reden van het pesten?

Liefs Abby

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Esmeehelp 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groet,

Luuk (Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +9

Doe het niet je kan naar je mentor of directeur gaan en zeggen dat ze jou pesten de directeur kan ze straffen maar pleeg geen zelfmoord 

Reputatie 3
Badge +2

ik wil gwn niet meer

Reputatie 2
Badge

Ik ben nu oprecht aan het huilen, omdat ik weet dat het onmogelijk voelt om verder te gaan. 

Badge

hey Esmee,

wat naar dit te horen. als eerst je moet je niet schamen voor je seksualiteit.

hier wat tips om oprecht ervoor te zorgen dat mensen je behandelen als een naar persoon ik ben een persoon die best wel “status” heeft op school en ik zie hoe mensen die met dezelfe status mensen die lgbtq zijn of zich anders voelen hoe ze die behandelen.

1 gedraag je gewoon normaal niet als iemand wiens personaliteit bi seksueel is.

2 wordt niet boos dat zien zij juist aan als echt hilarisch

3 probeer er om mee te lachen zo zien zij ook dat het je niks doet, en word het uiteindelijk gewoon saai.

4 wanneer ze klaar zijn gewoon weglopen probeer je er niks van aan te trekken iedereen heeft zo hun dingen. en uiteindelijk hebben ook hun hun eigen problemen. ik zie namelijk zelf dat ze hun eigen onzekerheden omzetten naar pesten

dit klinkt misschien een beetje hard maar ik wil dat je weet dat dit gewoon normaal is om biseksueel te zijn. uiteindelijk is de wereld zo groot dus wie boeit het wat jij doet of bent? Wie boeit het wat zij doen. Als jij vindt dat ze geen toevoeging hebben tot jouw leven, hoezo boeit het je dan wat zij zeggen. wees gewoon lekker jezelf en ontdek jezelf ja?

succes meid 

Badge

Hi @Esmeehelp

ik loop ook rond met dat soort gedachtens. ik ben een keer naar buiten gelopen om voor de trein te springen. toen werd ik zo bang van mijzelf dat ik besloten heb op naar een psycholoog te gaan. Mijn tip: Praat erover! 

Veel succes!😘

Reageer