Vraag

Ik word gepest omdat ik open bi ben

  • 23 August 2018
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik word al heel lang gepest op school en buiten huis omdat ik bi ben en get me geen ene reed boeit wie dat weet maar ze volgen me met stokken om me in elkaar te slaan en ze maken mn leven ziek ik ben eens opgebeld door een van mn "vrienden" die me belde rond kerstmis (mn favorite time of the year) en maakte me ziek ik heb al twee keer geprobeerd er een eind aan te maken help..

5 reacties

Oh dit is helemaal niet leuk Jonathan... Misschien moet je het er met je mentor over hebben zodat hij leerlingen kan aanspreken. Verder weet ik niet wat je buiten school om er tegen kan doen. Misschien kunnen de ouders via de mentor aangesproken worden... ik hoop voor de dat het goed komt
Ik heb gesproken met mn mentor maar ze doen er niets aan ze sturen ze weg voor een twee dagen en, dan gaat het gwn weer verder
En ten tweede die buiten huis zijn 30 % de kinderen van school en de andere 70 hun vrienden
Hallo Johnathan

Wat naar dat je hiermee gepest wordt. Ik vind het heel sterk van jou dat je open bi bent. Jammer dat je omgeving zo belachelijk doet.

Je bent al naar je mentor gegaan, maar die heeft geen doeltreffende actie ondernomen. Is het een idee dat je je ouders vertelt wat er aan de hand is, zodat zij eens goed met school kunnen praten? Vaak schiet school in actie wanneer ouders van zich laten horen.

Ik vind het heel zorgwekkend dat ze je met stokken achtervolgen. Voel je vrij de politie te bellen wanneer je je niet veilig voelt. De politie is er om ieders veiligheid te beschermen, en die pesters zouden jouw veiligheid wel eens kunnen bedreigen.

Zelfmoord is niet de oplossing. Jij hebt niets verkeerd gedaan. Jij verdient een gelukkig leven, met mensen die van je houden, en je waarde inzien. Als deze zelfmoordgedachten opsteken, kan je altijd terecht bij 113.

Groetjes
Kenshin
Blok de beller en laat je ouders en je mentor weten en wees Gwn je zelf dat is wat ik je mee geef het is moeilijk maar helpt je wel als je blij bent dat je eerlijk bent dat moeten andere niet zo piepen omdat hun jarloerse zijn op jou dan je je zelf durft te zijn

Reageer