hey,
ik ben Chloé, ik ben 13 jaar en ben geboren in Limburg (Nederland), ik woon in België en ga ook in België naar school. ik zat dus in het lager en werd veel gepest omdat ik dik ben, raar, lelijk, dom, omdat ik een Hollander ben (kan al niet want ik ben niet in geboren in Holland, maar zij zijn soms echt dom) ze schelden me vaak uit: ‘’ben je 9 maanden zwanger’’ of zeggen ‘’dikzak’’ of ‘’waarom trilt de vloer zo? oh wacht, Chloé komt er aan’’. ze vinden dat ik een rare kledingstijl heb (terwijl ik wil wel kleren dragen die ze nu dragen maar dat zijn vooral strakke truitjes die ik leuk vind en ja, ik kan dat niet aantrekken omdat je mijn buik dan te veel ziet bijvoorbeeld.) ze zeggen ook ‘’kut Hollander’’ tegen me of zeggen: ‘’ hey kut Hollander, ga terug naar jouw kaasboerderijtje in Holland (en effe voor de duidelijkheid, ik ben geen boerin en heb ook niemand in de familie die een boer(in) is). ik heb thuis nooit echt fijn gehad, mijn ouders hadden geld problemen en daardoor kwamen we bijna op straat (gelukkig hebben mijn opa en oma aan mijn vaders kant ons in huis gehaald) mijn opa aan mijn vaders kant is overleden, mijn mama raakte verlamd, er is een rechtszaak, mijn ouders zijn gescheiden, ik ben bedreigd geweest door een jongen, ik ben 13 keer verhuisd en 9 keer van school veranderd (dit jaar ga ik WEER verhuizen), mijn moeder behandeld ons niet helemaal goed,…
ik haat school echt, ik ben gewoon thuis gebleven omdat ik echt niet meer durfde, ik was er zo klaar mee, want ook mijn beste vriendin (of ja, dat dacht ik dan) heeft me uitgescholden voor arm op een stomme manier, ze vonden het ook al raar dat ik ongesteld was (ook als is het raar dat zij het nu nog ALTIJD het niet hebben want dan is gewoon iets natuurlijks),…er is ZOVEEL meer gebeurt (ik ga dat niet schrijven want anders moeten jullie echt te veel lezen) , ik ben klaar met mezelf, hoe ik eruit zie, hoe ik doe, hoe ik ben.. ik wil niet meer leven, ik heb geen moed meer om naar school te gaan.. ik ben super onzeker, nog onzekerder dan onzeker..
ik heb met nog niemand hierover gepraat dus ook niet met mijn ouders..
hebben jullie misschien tips om voor mezelf op te komen? want dat kan ik namelijk echt TOTAAL niet
bedankt alvast