Vraag

ik weet niet hoe verder

  • 30 December 2022
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Ik word mijn hele leven al gepest om hoe ik eruit zie. Word elke dag wel gepest op school. Ik haat iedereen en mezelf en hoe ik eruit zie, sinds groep 5 heb ik al zelfmoord gedachtes en ik zit nu in klas 3. Ik weet niet hoe ik verder kan.


6 reacties

Alsjeblieft, doe het niet. Ik weet het, iedereen hier zou dit zeggen. Ik snap heel goed dat het moeilijk is om door te zetten, maar je komt er wel. Ik weet zeker dat je het kunt. 

Heb je er ooit met iemand over gepraat? Dat zou voor mij heel erg helpen.

Je kunt ook de hele dag door 113(zelfmoordpreventie) bellen.

Reputatie 4
Badge +1

Hey wat kut dat je je zo voelt.

ik ben zelf 8 jaar lang gepest en ik weet dat het extreem kut is en het je zelfvertrouwen naar beneden gooit. Ik heb ook een tijdje last gehad van een depressie en wilde hierdoor ook niet meer leven. Maar de enige reden waarom ze je pesten is omdat ze zelf extreem onzeker zijn. Dit is uit onderzoek gebleken en ik maak dit zelf nu ook mee op mijn stageplek (basisschool).

Ik raaf je aan om te gaan praten met je mentor/docent. Ze kunnen heel veel voor je betekenen. Het beëindigen van je leven is echt niet de goede oplossing. Er zijn genoeg dingen om vooe te leven en genoeg leuke dingen die je nog moet meemaken.

 

Heel veel sterkte

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Zegiklieverniet 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Heel veel sterkte

 

Groetjes,

Roos 

De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +15

https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/zelfmoord-plegen-34335.  
 

 

Hee, ik vindt dit heel erg voor jou , probeer vol te houden, ik heb een heel mooi topic gelezen zojuist , echt WoW , ik zet het hier neer^^^^^^ 

 

ik hoop dat het een beetje helpt, 

liefs, 

Mij_Niet_Gezien 

 
 

Ik heb een heleboel tips hoe je je innerlijk en uiterlijk kan veranderen, de mensen hier geven halve tips but trust me ik spreek uit ervaring and i can fix all of your problems. Hit me up, je hebt niet veel te verliezen. Als het niet werkt kan je door met je leven maar als het werkt word je de beste versie van jezelf.

Reputatie 7
Badge +19

als je gepest wordt is het altijd goed om er over te praten met iemand. Dat lucht op en misschien kunnen zij jou helpen om het pesten te laten stoppen

Reageer