Vraag

Ik kom er even niet uit

  • 16 November 2018
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag allen op het forum,

Ik ben een jongen zit op de middelbare. 2 jaar geleden ben ik gepest, toen zat ik in de 3e. Cyber pesten, bedreigingen als ik maak je dood je bent een kk*... Kapot maken van spullen. Fysiek aanvallen van de fiets trappen enz. Enz. Uiteindelijk opgelost zit er niet meer mee dus dat is dan ook niet het probleem.

Afgelopen maand hebben wij een nieuwe jongen op de voetbaltraining. Hij bedreigt me eigenlijk altijd. Met ik maak je dood enz enz. Zet me voor schut voor anderen. Haalt me ongelofelijk hard onderuit tijde s de training. Ook op school heb ik last van hem. Ook nog ik ben blij als je dood bent. Enz enz. Ik heb dus al een keer hulp ingeschakeld van volwassenen door op school naar de mentor te gaan. Maar ik heb geen zin om dit nog een keer te doen. Ik wil niet nog een keer in de slachtoffer rol kruipen. Heeft iemand een andere oplossing.

Mr. __

1 reactie

Hoi

Een jongen van de voetbaltraining bedreigt jou. Helemaal niet ok dat hij dit doet. Ik begrijp dat je geen zin hebt om nog eens in die "slachtofferrol" te kruipen, maar in deze situatie lijkt het me aangewezen om hulp te zoeken. Trainers en mentoren zijn er voor in dit soort situaties. Wie weet ben jij niet het enige slachtoffer van deze jongen.

Ik vind het heel erg dat je in het verleden al zwaar gepest bent geweest, en zou het jammer vinden als je dat weer moet meemaken. Je hebt toen de juiste stap gezet door hulp te vragen, en ik raad je aan dat nu weer te doen.

Groetjes
Kenshin

Reageer