Vraag

ik ben bang om rond te lopen

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Weet de weg
  • 19 reacties

Hallo mensjes

Ik ben 13 jaar oud en zit in de eerste ik werd gepest vanaf groep 6 tot groep 8 door een specifiek meisje  richting eind groep acht heb ik meerdere doodsbedreigingen gekregen ik ben haar en een groep tieners van 11 tot 18 jaar tegengekomen ik werd uitgescholdrn achternagevolgd en er werden dingen naar me gegooid nog nooit heb ik zo snel gefiets gelukkig kwam de trein eraan en kon ik ontsnappen ik ben sinds die tijd bang om naar het winkelcentrum en mijn school(dat naast het winkelcentrum staat) te gaan of gewoon daar waar ik ze tegenkwam te fietsen ik kan geen aangifte doen want er is niet echt wat gebeurt help 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb ook zoiets.

Zie in mijn topic:

 

Ik zou het in stapjes doen.

De top die ik je geef is eerst gewoon een klein rondje lopen. Wat ik van anderen heb gehoord en heb gedaan is dat je gewoon een koptelefoon of oortjes op kan doen en dat mensen dan niet tegen je praten.

Ik weet wel dat ik toen ik het had geprobeerd nog nooit zoveel adrenaline heb gevoeld.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Kath 

ik snap je probleem ik ben zelf ook bedreigt en in elkaar geslagen na dat hun mij hebben geachtervolgt.

miss kan je met vrienden op pad gaan of je word door je ouders gebracht of je vraagt op school dat er extra op je word gelet wanneer je van school weg gaat. En zoals @Wees Jezelf Bij Noah zegt:'’ het gaat in stapjes'’ doe het rustig aan. alles begint klein en dom of raar maar is al perfect en word steeds beter!

fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Kath 

Hoe gaat het?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 4
Badge

@Wees Jezelf Bij Noah 

Het gaat wat beter en ik ben het advies aan het opvolgen als ik ze tegenkom is er wel altijd een halfe paniekmodus maar ze hebben me niet echt opgemerkt langzaam word het vast wel beter

Groetjess @Kath 

Reputatie 7
Badge +10

Fijn @Kath 

Ik heb ook nog steeds wel die paniekmodus.

Maar dat zal nog wel even blijven.

Heb je tips nodig?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer