Skip to main content
Vraag

gepest worden omdat ik BI ben

koetje.123
Forum|alt.badge.img

Hiii ik word gepest door jongens uit mijn klas maar ze houden maar niet op en twee van die jongens zitten voor en naast me, ze blijven maar zeggen dat ik gay ben. 

iemand een tip om dit te stoppen of mee om te gaan?

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Hey!

Het lijkt me heel vervelend wat je meemaakt. Ik heb een aantal tips voor je:

1. Gewoon negeren als ze jou pesten, maar ik snap wel dat het niet altijd even makkelijk is om te negeren.
  2. Als jouw klas een klasopstelling heeft dan kun je misschien aan je mentor vragen of je ergens anders kan zitten.
  3. Als het te erg wordt vertel het aan je mentor of/en iemand die je vertrouwt (vrienden, ouders).

merelm
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 15 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi ​@koetje.123 ,

Wat vervelend dat dit gebeurd. Heel goed dat je dit vertelt!  Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Merel (De Kindertelefoon) 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen