Hallo allemaal… ik heb echt iets zeer vervelends meegemaakt gisteren op school, ik had een lange dag
(8:30 - 16:30) en op zulke lange dagen draag ik voor de zekerheid altijd een luier op school, omdat ik niet weet hoelaat ik thuis ben en omdat ik dan lange lessen heb enzo.
ik heb de luiers wel nodig dus het is geen optie om ze niet aan te doen, ik heb soms nog een paar ongelukjes overdag… en toen ik gisteren gym had voelde ik ineens dat ik heel erg moest plassen en het niet meer kon ophouden, nou jullie kunnen wel raden wat er toen gebeurde. Een meisje zag me in de gymzaal stil staan en vroeg wat ik aan het doen was. Ze keek toen raar naar me en ik denk dat ze iets van een bolling in me broek zag en zei dus hardop in de klas: draag je nou een luier ofzo?
ja toen kreeg ik een hele rooie kop en nu word ik door meerdere mensen belachelijk gemaakt op school en ik schaam me vreselijk… de leraren weten er van af en heb dus ook al met me mentor gepraat maar heeft iemand tips om hoe ik om kan gaan met het feit dat heel mijn jaar weet dat ik luiers draag?!? Help a.u.b!