Vraag

gepest omdat ik lang haar heb

  • 12 February 2024
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 15 reacties

Hoi iedereen ik ben een jongen van 12 in de brugklas met ja lang haar het komt tot net boven mijn schouders en ik draag het in een man bun maar er is nou dat groepje kinderen en die schelden mij uit omdat ik lang haar heb dus ik heb er over na gedacht om kort te gaan maar dat vond ik te lastig want ik heb hier 3 jaar over gedaan heeft er iemand nog tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben ook gepest. Ik weet hoe het voelt.

Als ik jou was zou ik het gewoon negeren en als dat niet werkt zeggen dat als zij gepest zouden worden wat ze ervan zouden vinden.

Hopelijk werkt dat.

Reputatie 2
Badge

erg bedankt voor je steun ook sorry voor wat jij hebt moeten meemaken

Badge

om te beginnen pesten is sowieso niet goed! 

 

als jij gelukkig bent met jouw lange haar moet je doen wat je zelf wilt en je niet laten beinvloeden door andere mensen ik zou zeggen laat die lange haren lekker staan als je daar gelukkig van word en doe je eigen ding, ik zou ze gewoon negeren en mocht het te erg worden kan je altijd kijken of je mentor wat voor je kan betekenen verder zal als het goed is ook een veiligheidspersoon op school aanwezig zijn je kan altijd bij hem een melding doen voor pesten en dan zal hij/zij kijken hoe het het beste aangepakt kan worden met jouw samen natuurlijk is het ook niet verkeerd om het tegen je ouders te zeggen zodat hun ervanaf weten en je misschien ook een beetje kunnen helpen 

 

ik hoop dat je wat aan deze dingen hebt 

 

Groetjes Blitzman.

Reputatie 7
Badge +2

Hey @owan 

Ik heb zelf ook lang haar gehad en een stiekje omheen gedaan ik werd hier ook mee gepest en geplaagd maar ik heb het gw laten zitten je bent gw mooi zoals je bent (ik heb nu wel kort maar dat heb ik omdat mijnhaar heletijd in de knoop ging) 

groetjes @Kingboy  🤠👑

Reputatie 5
Badge +3

@NoahKanCookiesBakken 

Ik ben het harstikke met je eens maar ik moet wel zeggen dat de opmerking: "Wat zou jij ervan vinden als jij gepest werd?" Niet vaak werkt. Pesters hebben geen flauw idee hoe het is om gepest te worden en hebben dus eigenlijk ook helemaal geen idee wat ze jouw aandoen. Waarschijnlijk komt bij hun een lullige opmerking helemaal niet zo hard aan als dat ie bij jou zou aankomen. Terwijl dit heel erg verschillend is per persoon. Jij hebt er dus duidelijk erg last van. Ik denk dat het het beste is om gewoon hun te negeren en gewoon met je vrienden blijven die je wel supporten.

Reputatie 2
Badge

Heel erg bedankt allemaal ik ben er mee naar de mentor gestapt en het is gestopt heel erg bedankt

Reageer