Skip to main content
Vraag

gepest omdat ik bi ben

  • 21 July 2024
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

hoi,

sinds de kerst vakantie zijn mijn vriendin en ik uit de kast, we hadden al een tijdje maar durfden het nooit echt te zeggen, tegen onze ouders en een paar vrienden hebben het wel gezegd. op school was het best lastig, kinderen gingen vragen stellen als we hand in hand liepen en we hadden het altijd ontkent, tot de kerst vakantie, we hadden samen besloten om het te vertellen als iemand er naar vroeg, in het begin voelde het goed maar later kwamen er steeds meer vervelende opmerkingen, mijn vriendin kon er wel tegen maar ik trok het mij heel erg aan, ik begon vriendinnen in mijn klas te verliezen. sindsdien heb ik een hele zware tijd achter de rug, alle opmerkingen van school, ik weet niet meer wat ik moet doen, mijn vriendin en ik proberen elkaar te steunen, maar het is zwaar.

heeft iemand misschien nog tips hoe we met die vervelende opmerkingen kunnen omgaan?  Laat het weten.

 

bye

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Het beste is om ze gewoon te negeren. Het zijn gewoon vervelende kinderen die onzeker zijn en aandacht willen. Als het niet stopt, naar de mentor stappen. Het is jullie beslissing en dat kun je niet afpakken! Onthoud dat. 

Liefs, justGhast

Reputatie 5
Badge +1

Heeee, 

Wat enorm vervelend @missJuliet ! En wat naar dat sommige van  je vriendinnen je njet accepteren zoals je bent.  Misschien kan je er met iemand anders over praten, zoals je ouders of iemand anders die je vertrouwd. Verder kan je er njet zo veel mee dat zij vervelende opmerkingen maken, dit js wie jij bent en daar mag me gewoon trots op zijn. Ik denk dat zijzelf het gewoon njet zo goed begrijpen, dit zouden ze pas echt doen als ze zelf ook verliefd zouden worden/verkering zouden krijgen met iemand van hun eigen geslacht. Ik hoop voor je dat het allemaal wat makkelijker wordt! 

Sterkte, 

Liefs van mij❤️

Reageer